Gå til innhold

Vondt i halebeinet pga vektnedgang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert en rar problemstilling men et reelt problem. Har gått noe ned i vekt i høst og er fornøyd med det. Det gjenstår mest på rompe og lår, men allikevel er det der problemet har oppstått. Kjennes ut som halebenet hele tiden er i veien når jeg sitter og til og med ligger. Kan ikke ta vanlig situps rett på gulvet lenger som jeg smertelig erfarte i går. 

Kan det være at overvekt på rompe også innebærer mindre muskulatur og at dette oppstår fordi noe polstringsfett er forsvunnet og man ikke har nok muskulatur rundt til å beskytte? Lurer på om jeg kommer til å gå rundt med spiss rompe hele tiden eller om man kan bygge opp beskyttelse rundt med muskler istedenfor fett.

Anonymkode: f8dbc...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...