AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 Skrevet 4. desember 2023 Det er ikke det han sikter til. Sikkert gammelt nytt, men men Anonymkode: 71f4a...b02 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. desember 2023 Skrevet 4. desember 2023 begynner vel å bli litt gammelt eller? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 Skrevet 4. desember 2023 XbellaX skrev (10 minutter siden): begynner vel å bli litt gammelt eller? Ok sikkert. Jeg fikk bare låta på hjernen etter hun Steinbakken covrer den. Så googlet jeg og det viste seg å være en religiøs sang. Anonymkode: 71f4a...b02 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. desember 2023 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok sikkert. Jeg fikk bare låta på hjernen etter hun Steinbakken covrer den. Så googlet jeg og det viste seg å være en religiøs sang. Anonymkode: 71f4a...b02 Låten er nydelig. Det er noe med håndverket til Eidsvåg, Anne Preus også for den saks skyld. Låtene kunne blitt covret av en 5 åring på blokkfløyte med en hvesende bestemor på vokal og sikkert fungert utmerket : -) 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 Skrevet 4. desember 2023 XbellaX skrev (12 minutter siden): Låten er nydelig. Det er noe med håndverket til Eidsvåg, Anne Preus også for den saks skyld. Låtene kunne blitt covret av en 5 åring på blokkfløyte med en hvesende bestemor på vokal og sikkert fungert utmerket : -) Jeg liker han også, selv om det ikke er den typen musikk jeg hører på. Har til og med sett et lite live sett på gaustaddagene. Anonymkode: 71f4a...b02 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2023 Skrevet 4. desember 2023 Sangen er nydelig, men det forbauser meg at han ble så forbauset over manges tolkning av den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.