Gå til innhold

Når er ansikt viser to uttrykk.

Anbefalte innlegg

Noen ganger når man ser på bilder av noen, så vises det forskjellig uttrykk på venstre og høyre side. Man ser det lett ved å dekke over halve ansiktet og studere hver side for seg. Det handler ikke om symmetri og at vi er asymmetriske, det handler om uttrykk. Personene viser nemlig ikke to forskjellige uttrykk på alle bilder, bare nå og da. En av de det ofte vises på er Durek, og på bildet som ble tatt av dem da de offentliggjorde dato for bryllupet er det tydelig. Også hennes ansikt viser to uttrykk. En annen det ofte vises på er Jens Stoltenberg. Det var på hans jeg oppdaget det første gang. 

Så er spørsmålet om det er slike ting vi ubevisst legger merke til ved andre ved fysisk kontakt også? At når vi får magefølelse eller fornemmer uttrygghet, tillit og slike ting, så kan der være at vi ubevisst fanger opp dette? 

Og, hvilke side blir styrt av hvilken hjernehalvdel? Den høyre handler om følelser og kreativitet og venstre om det mer radjonelle som vanlig? 

Legger til at en som sjelden har ulike uttrykk er Donald Trump. Der er det så og si null forskjell på de fleste bilder jeg har sett. Så kan en jo tolke det som man vil. 

Takk for at dere leste, og jeg håper ikke dere tror det har rabla for meg. Dere kan jo bare sjekke ut dette selv, og del gjerne hva dere tenker om dette! Det er jo også en mulighet for at flere av dere har tenkt på dette? 

Anonymkode: 3ee46...209

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476644-n%C3%A5r-er-ansikt-viser-to-uttrykk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...