Gå til innhold

Stortinget hater meg. Alt jeg liker blir forbudt/er ikke på markedet.Hvorfor er det plutselig ikke lov med liten snus?!

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg brukte EPOK nr 12 fordi den var ikke så himla sterk og den passet perfekt i munnen min. Nå har alle butikker måtte sende de tilbake fordi det skal bli slutt, fordi de visstnok er for svake og for små. Hva er det med denne fitte regjeringa? De skal jo bestemme hva som er lov og ikke hele tiden! Og det som har vært forbudt blir plutselig lov. Vi som er såkalt vanlige skal liksom bare slavisk følge alle disse vrengte reglene deres!

En dag kommer jeg til å bli arrestert. Fordi jeg ikke er sånn at jeg sitter på rævva og lar ting skje/ikke skje.

Fortsetter under...

UtakknemligDiva skrev (1 minutt siden):

Vi som er såkalt vanlige skal liksom bare slavisk følge alle disse vrengte reglene deres!

Jeg er så glad jeg ikke er en vanlig person! 🥳

UtakknemligDiva skrev (2 minutter siden):

Jeg brukte EPOK nr 12 fordi den var ikke så himla sterk og den passet perfekt i munnen min. Nå har alle butikker måtte sende de tilbake fordi det skal bli slutt, fordi de visstnok er for svake og for små. Hva er det med denne fitte regjeringa? De skal jo bestemme hva som er lov og ikke hele tiden! Og det som har vært forbudt blir plutselig lov. Vi som er såkalt vanlige skal liksom bare slavisk følge alle disse vrengte reglene deres!

En dag kommer jeg til å bli arrestert. Fordi jeg ikke er sånn at jeg sitter på rævva og lar ting skje/ikke skje.

Har ikke hørt om dette forbudet. Har du en link?

Anonymkode: f0754...752

Annonse

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Jah. Stortinget hater deg.

🙃

Hvis du ikke helt tok poenget så er det det at alt skal være likt her i landet. Hvis du ser på markedet innen det meste, er alt likt. En størrelse, en farge, en smak som går igjen i alle merker osv… 

Hvis du ikke helt tok poenget så er det det at alt skal være likt her i landet. Hvis du ser på markedet innen det meste, er alt likt. En størrelse, en farge, en smak som går igjen i alle merker osv… 

Sorry jeg tok ikke poenget. 

UtakknemligDiva skrev (8 minutter siden):

Hvis du ikke helt tok poenget så er det det at alt skal være likt her i landet.

Merkelig at det alltid er folk med AS diagnose som hardnakket påstår dette.

UtakknemligDiva
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Merkelig at det alltid er folk med AS diagnose som hardnakket påstår dette.

At alt sjal være likt? Er det sånn at du alltid vet at de som påstår dette har as?

Endret av UtakknemligDiva
UtakknemligDiva skrev (2 minutter siden):

Er det sånn at du alltid vet at de som påstår dette har as?

Nei, men jeg hører det påfallende ofte fra den kanten. Sammen med klaging over at de ikke "passer inn" i samfunnet. Istedenfor å bare være seg selv og delta i samfunnet på egne premisser.

UtakknemligDiva
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Nei, men jeg hører det påfallende ofte fra den kanten. Sammen med klaging over at de ikke "passer inn" i samfunnet. Istedenfor å bare være seg selv og delta i samfunnet på egne premisser.

Jeg føler ikke at jeg ikke «passer inn». 

Problemet er kanskje for de at de ikke får lov til å være seg selv uten at andre klager på de. 

I denne tråden er jeg uansett bare irritert på at Stortinget ikke bare kan drite i. Finn noe viktigere her i landet å diskutere/forby enn en type snus liksom. 
Og mangfold du liksom…. Som de lurer oss til å tro på. De tilpasser isåfall ikke til oss som er litt trange under leppa og ikke tåler det så sterkt.

Og mangfold du liksom…. Som de lurer oss til å tro på. De tilpasser isåfall ikke til oss som er litt trange under leppa og ikke tåler det så sterkt.

Ja, her har du et poeng. Skal ta det opp med Stortingsgruppa ved anledning.

Annonse

psykedeliker skrev (1 time siden):

Gå i hi.

mø.

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Finner ikke noe nylig forbud.

Neivel. Hun i butikken sa de hadde blitt sendt tilbake fordi de var ikke lov lenger. Men på nett har jeg ikke sett noe om forbud nei. Men jeg har lest at det er et krav med minimum en viss str og styrke på snus. 

UtakknemligDiva skrev (3 minutter siden):

Neivel. Hun i butikken sa de hadde blitt sendt tilbake fordi de var ikke lov lenger. Men på nett har jeg ikke sett noe om forbud nei. Men jeg har lest at det er et krav med minimum en viss str og styrke på snus. 

fant det:

Januar 2024 har regjeringen bestemt at innholdet i en snusboks må veie minimum 15 gram og inneholde minst 20 porsjoner. 

https://www.snus365.no/porsjonssnus/mini-snus#:~:text=Januar 2024 har regjeringen bestemt,og Zyn mini dry forsvinner.

Haha, dette er det dummeste jeg har hørt: Snusporsjonene er for små! Folk skal tvinges til å snuse mer altså. Herregud, så mye idiotisk denne regjeringen finner på. Sosialisme lønner seg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...