Gå til innhold

Hvor mye har dere forsikret hunden for?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitter skrev (50 minutter siden):

Jeg sjekket pris på KLP hvor jeg er medlem og ved forsikring for 30 000 årlig blir det 342 kr i mnd. 

Men er 30 000 årlig lite tro? En operasjon kan vel koste det dobbelte. 

Jeg hadde forsikring i If da jeg hadde hund og mener jeg hadde opp til 50000,- men det er jo endel år siden.  Selv fikk jeg god bruk for forsikringen, så en bør ha det når en har hund. Fint du tenker på det.  Har du fått beskjed om at det blir den valpen? 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forsikring er for de som ikke klarer å cashe ut ved et uhell. Dersom man har råd når uhellet er ute så lønner det seg som regel ikke å forsikre

Anonymkode: 376ff...9fe

Hunden kan bli syk, de blir det de også. Er uenig i det du skriver 

emilie321 skrev (26 minutter siden):

Jeg hadde forsikring i If da jeg hadde hund og mener jeg hadde opp til 50000,- men det er jo endel år siden.  Selv fikk jeg god bruk for forsikringen, så en bør ha det når en har hund. Fint du tenker på det.  Har du fått beskjed om at det blir den valpen? 

Hm ja. Må nok gå høyere opp ja. Vil ikke risikere å måtte ta forbrukslån. 

Ja jeg har fått valpen og betalt depositum. 😊

Emoji skrev (5 minutter siden):

Jeg har 10.000 og det har jeg angret på. Jeg skulle valgt høyere sum. Vi hadde en operasjon i sommer som kostet 15.000kr. Klp dekket 10.000. 

Oi, ja det er nok lurt å ha litt. Det kan jo fort bli mer enn 15 K også. 

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Forsikring er for de som ikke klarer å cashe ut ved et uhell. Dersom man har råd når uhellet er ute så lønner det seg som regel ikke å forsikre

Anonymkode: 376ff...9fe

Jeg har ikke feks 60 000 å cashe ut sånn uten videre nei. Det kan skje det. 

emilie321 skrev (22 minutter siden):

Hunden kan bli syk, de blir det de også. Er uenig i det du skriver 

Tror ikke den du siterte, mener/sa at hunder ikke kan bli syke. Mulig du leste feil ;) 

Men alltid interessant dette med hvor mye folk bruker på kose-dyr, en skal ha et noe merkelig menneske-syn for å klare å forsvare det :PEr veldig mange mennesker som tross at de jobber så mye og hardt de kan, ikke har råd til operasjoner eller mat, også har de "naboer" som bruker penger på mat og helsehjelp til kjæledyr. 

Gir meg assosiasjoner til Sør Afrika og USA i "gode gamle dager" egentlig, men bare en observasjon, sier ikke at det er galt altså, var jo fin tid det, for mange folk :) 

Anonymkode: 2f9de...cdd

Fionys skrev (1 time siden):

Begge mine er forsikret for 30000. Har aldri hatt bruk for forsikringene. 

Okei. Det er jo bra. 

Vhanja skrev (1 time siden):

Vi har 30 000,-. Har fått bruk for den et par ganger, men har også fått avslag noen ganger. Det er ganske mye som ikke er dekket av forsikringen.

Nei er jo ikke det. 

Gaylord Focker
Glitter skrev (15 timer siden):

Hm ja. Må nok gå høyere opp ja. Vil ikke risikere å måtte ta forbrukslån. 

Ja jeg har fått valpen og betalt depositum. 😊

Oi, ja det er nok lurt å ha litt. Det kan jo fort bli mer enn 15 K også. 

Hadde ventet til jeg hadde vært stabil en lengre periode.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...