Gå til innhold

FU: Hvis du måtte ha vært en hund?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får ikke bestemt meg for om jeg ville vært shæfer eller Husky. Begge har både gode kvaliteter jeg liker, og også noe ved gemyttet jeg syns er minus. Jeg tror jeg faller på shæfer siden Husky er mer avhengig av en flokk og hyler om den føler seg utilpass og vil samle flokken. Men jeg liker styrken og utholdenheten da. 

Annonse

En liten røytefri hund (ala bichon frisé) hos voksne mennesker hvor jeg var eneste "barnet". Fått masse oppmerksomhet og kjærlighet fra mine eiere. Blitt med på fine turer og fått ligge i sofaen hjemme, og hatt min egen seng på soverommet deres om natta. 

Voff eller raff? Hva med søte små viff eller boff? 😄

Endret av Vendi
Vendi skrev (12 minutter siden):

En liten røytefri hund (ala bichon frisé) hos voksne mennesker hvor jeg var eneste "barnet". Fått masse oppmerksomhet og kjærlighet fra mine eiere. Blitt med på fine turer og fått ligge i sofaen hjemme, og hatt min egen seng på soverommet deres om natta. 

Åå sånn hadde Sussi det. Mine besteforeldre sin bichon. Hun var ekstremt avhengig av de da. Satt og speidet ut vinduet når de ikke var hjemme. Og jeg syntes synd i henne og satt i lamme og trøstet. ❤️

Glitter skrev (33 minutter siden):

Åå sånn hadde Sussi det. Mine besteforeldre sin bichon. Hun var ekstremt avhengig av de da. Satt og speidet ut vinduet når de ikke var hjemme. Og jeg syntes synd i henne og satt i lamme og trøstet. ❤️

Vi har hatt bichon frisé selv også. Skikkelig bortskjemt og veldig avhengig av mammaen sin. Helt utrolig hvor glad man blir i dem 🥰

Endret av Vendi

Annonse

Vendi skrev (1 time siden):

Hehe, eneste barnet, såklart! 🙂 Jeg måtte google bichon frise også. Har ikke oversikt over alle de mindre hunderasene. Den så ut som en snusk! Kjenner at jeg har lyst til å være en sånn hund i dag, ligge på sofaen, få mat, bli tatt med. 

Glitter skrev (1 time siden):

Kanskje en cocker spaniel. Eller nei en engelsk springer spaniel også ville jeg jobbet i politiet som narkohund. 😁

Ojojoj, polithund! Tøft. Springer spaniel, er det de som bare spurter av gårde i skogen og vil ikke ha kos?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...