Gå til innhold

I kveld blir det mye banning i heimen her.

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Ekstra skrev (1 time siden):

Overskriften gikk vel troll i ord her 🫣. Høres strevsomt ut, og så synd rett før juleferie på fjellet. God bedring!

morsan skrev (1 time siden):

Huff og huff! Kjip start på jula! God bedring til han og lykke til for deg med å være den eneste sprekingen av dere i lang tid framover! 

Takk for det :).

Ja, veldig kjipt for han. 

Det verste for meg så langt er å ha han som passasjer i bilen. Den verste kaklende " kjerringa" jeg har hatt i passasjersete. ;)

Ja, vi har akkurat vært på biltur. 

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (48 minutter siden):

Takk for det :).

Ja, veldig kjipt for han. 

Det verste for meg så langt er å ha han som passasjer i bilen. Den verste kaklende " kjerringa" jeg har hatt i passasjersete. ;)

Ja, vi har akkurat vært på biltur. 

😉😆

Eva Sofie skrev (På 15.12.2023 den 12.30):

Men det står respekt av @laban som steker med to jern samtidig...

Det var @Ekstra, ikke meg.

Jeg har ikke krumkakejern. Søsteren min har, og så bytter vi noen kakesorter med hverandre før jul.

laban skrev (6 timer siden):

Det var @Ekstra, ikke meg.

Jeg har ikke krumkakejern. Søsteren min har, og så bytter vi noen kakesorter med hverandre før jul.

Hehe - ja, slik går det... Jeg mistenkte kanskje at jeg navnga feil person, men håpet på det beste...

Uansett, like imponerende synes jeg det er å sette i gang med to krumkakejern på samme tid, enten brukernavnet er laban eller @Ekstra ;) Da har man enten god teknikk eller rask på labben - ev. begge deler...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...