AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Jeg er en kvinne på 45 vintre. Og i det siste har jeg oppdaget noen endringer med kropp og sjel, så og si. Legen min tror jeg har kommet i overgangsalderen. Min mann har stor apetitt på sex, og jeg har ikke hatt noe problem med å følge opp denne... Dvs, helt til den siste tiden. Jeg sliter med at jeg ikke kjenner på lyst, og det har ikke noe med han å gjøre, for han er verdens deiligste mann, og jeg VIL veldig gjerne ha lyst, men jeg sliter... Jeg får ikke noe hjelp av legen min. Så derfor spør jeg her: Er det noe som hjelper for å øke sexlysten (og muligens også andre overgangsaldersplager)? Tenker på noe kosttilskudd, eller noe annet. Anonymkode: d98cd...f3c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476808-liten-eller-ingen-sexlyst-mulig-overgangsalderen-hva-hjelper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en kvinne på 45 vintre. Og i det siste har jeg oppdaget noen endringer med kropp og sjel, så og si. Legen min tror jeg har kommet i overgangsalderen. Min mann har stor apetitt på sex, og jeg har ikke hatt noe problem med å følge opp denne... Dvs, helt til den siste tiden. Jeg sliter med at jeg ikke kjenner på lyst, og det har ikke noe med han å gjøre, for han er verdens deiligste mann, og jeg VIL veldig gjerne ha lyst, men jeg sliter... Jeg får ikke noe hjelp av legen min. Så derfor spør jeg her: Er det noe som hjelper for å øke sexlysten (og muligens også andre overgangsaldersplager)? Tenker på noe kosttilskudd, eller noe annet. Anonymkode: d98cd...f3c Jeg svarte deg på det samme på Samlivsforumet i går - ta kontakt med gynekolog om ikke legen din har noen gode råd å komme med. Om du har anledning til å gå privat vil du få time ganske raskt, men det koster skjorta, må du ha henvisning fra fastlegen blir det billigere, men det er som oftest flere mnds venteliste. Du kan jo spørre på apoteket eller i helsekosten om de kan foreslå noe. For de fleste er det hormontilskudd som er tingen, men alle kan jo ikke bruke dette dessverre, men det vil en gynekolog kunne svare deg på. Tipser ellers om fb-gruppa FEMIpositiv Overgangsalder før - under og etter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476808-liten-eller-ingen-sexlyst-mulig-overgangsalderen-hva-hjelper/#findComment-4229335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Lillemus skrev (1 time siden): Jeg svarte deg på det samme på Samlivsforumet i går - ta kontakt med gynekolog om ikke legen din har noen gode råd å komme med. Om du har anledning til å gå privat vil du få time ganske raskt, men det koster skjorta, må du ha henvisning fra fastlegen blir det billigere, men det er som oftest flere mnds venteliste. Du kan jo spørre på apoteket eller i helsekosten om de kan foreslå noe. For de fleste er det hormontilskudd som er tingen, men alle kan jo ikke bruke dette dessverre, men det vil en gynekolog kunne svare deg på. Tipser ellers om fb-gruppa FEMIpositiv Overgangsalder før - under og etter. Tusen takk for svar, både her og under samliv. Ja, skulle ønske legen min i det miste kunne ha henvist meg videre, til noen som har mer peiling enn han. Han ville ikke engang undersøke meg nærmere, eller ta noen prøver. Han mente bare at jeg kunne være i overgangsalderen, bare basert på noe jeg sa. Jeg vet ikke engang om jeg faktisk ER i overgangsalderen. Så jeg er ganske rådvill her. Men jeg skal ta saken i egne hender, for jeg orker ikke å ha det slik som jeg har det nå. Setter pris på tipset om Facebook gruppa. Ha en fin kveld 🙂 Anonymkode: d98cd...f3c 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476808-liten-eller-ingen-sexlyst-mulig-overgangsalderen-hva-hjelper/#findComment-4229361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.