Gå til innhold

Når pynter dere juletreet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Emoji skrev (7 minutter siden):

Det har vært oppe ei ukes tid hos oss. Vi pynter det tidllg fordi det er så trivelig med lysene. Jeg koser meg om morgenen før jeg drar på jobb pga lysene fra treet, adventsstaken og stjerna - og juleradio :) 

Kos deg 🥰

Ja, det er veldig koselig 🥰 Juleuka går så fort, og det er fint å ha julepynt og tre litt lenger, for jeg er av den sorten at jeg rydder bort jula straks det er nytt år. Ikke noe "13. dag jul" her i gården 😆

Vendi skrev (2 minutter siden):

Ja, det er veldig koselig 🥰 Juleuka går så fort, og det er fint å ha julepynt og tre litt lenger, for jeg er av den sorten at jeg rydder bort jula straks det er nytt år. Ikke noe "13. dag jul" her i gården 😆

😆 her har vi jula langt ut i januar pga alle lysene 🙈 det er så trist og mørkt når vi må ta dem vekk 🙈

Annonse

Vanligvis på bursdagen min 21 desember. Men i år skulle ungene til Thailand og jeg ville gi de litt jul i forkant så vi pyntet for en ukes tid siden. :)

Og i år så blir julen til midten av januar for å ha julaften på etterskudd når de er kommet fra ferie. Eneste er at jeg har en valp da som er kommet for sånn tre dager siden så det blir litt stress å pakke ned med henne i føttene. 😛 Hun skal vel snuse og utforske absolutt alt. :)

Endret av Glitter
Everybody skrev (Akkurat nå):

Jeg pynter ikke og har ikke juletre. Sitter i min man-cave med masse elektronikk, pcer, hodetelefoner, forsterkere, skjermer, høyttalere.

Så lenge du er fornøyd selv med det, så er det vel ingenting galt i det. :) Virker som du koser deg på din måte :)

Glitter skrev (17 minutter siden):

Vanligvis på bursdagen min 21 desember. Men i år skulle ungene til Thailand og jeg ville gi de litt jul i forkant så vi pyntet for en ukes tid siden. :)

Og i år så blir julen til midten av januar for å ha julaften på etterskudd når de er kommet fra ferie. Eneste er at jeg har en valp da som er kommet for sånn tre dager siden så det blir litt stress å pakke ned med henne i føttene. 😛 Hun skal vel snuse og utforske absolutt alt. :)

Gratulerer med hund! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...