Gå til innhold

Gleder du deg til det er 2. januar og du kan hive ut julepynten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nicklusheletida

Jeg synes det er koselig å ha jula stående et stykke ut i januar, så jeg venter til ca 20 dag jul. Vi har plasttre som ikke drysser. 

Men jeg gleder meg til lysere og lengre dager og jeg liker påsken bedre enn jula. 

Annonse

Her gleder jeg meg til å begynne å pynte snart! ☺️ Dvs lys ute har vært oppe en stund og pynt ved inngangsparti ute har vært oppe en litt kortere stund. Ellers er det ikke pyntet inne - treet settes opp rekordtidlig 19/12. Tror ikke det har vært tidligere enn 20nde før. Isåfall har jeg glemt det. Tre og pynt forøvrig tas nok ned helgen 6.-7. januar. Vi bruker å ha ekte gran. 

Nicklusheletida

Jeg pyntet på hytta inkl treet i slutten av november. Det er alt for tidlig og jeg pleier å vente til nærmere jul, men vi måtte fordi det var siste gangen vi var der før vi kommer opp i jula. I år har vi ikke tre hjemme, siden vi ikke skal være hjemme, men vi har hengt opp stjerna og har lys ute på verandaen. Jeg har funnet frem Hadeland glassting (nisser, juletrær og dompaper)  og pyntet litt på spisebordet. Vi spiser også av juleserviset. Har også kjøpt en julestjerne . Litt julestemning her hjemme også. 

Her er det bare noen adventsgreier framme, resten kommer lille julaften +/-  Jeg liker å ta det ned i dagslys, så det pleier å skje første helg etter nyttår. Dermed er det er jul i huset ca. to uker, og det er passe. 

Amie skrev (8 minutter siden):

Ja. Liker ikke jul fordi da skal alle være så fornøyde og glade. Eneste jeg har en julestjerner i vinduet siden alle har det rundt der jeg bor.

Jeg pleier å ha julestjerne på bordet, og en adventstjerne i vinduet. 

Anonymkode: c3978...581

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...