Gå til innhold

Gleder du deg til det er 2. januar og du kan hive ut julepynten?

Anbefalte innlegg

kupton skrev (På 15.12.2023 den 21.26):

13. dag jul. Ikke før, ikke etter.

kupton skrev (På 15.12.2023 den 22.36):

Ja. (Det er ikke jul før jul)

Enig i begge deler. Vinterlys i trær kommer opp før og beholdes lenger, men julepynt skal opp først den 23.  

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (5 timer siden):

Jeg pyntet på hytta inkl treet i slutten av november. Det er alt for tidlig og jeg pleier å vente til nærmere jul, men vi måtte fordi det var siste gangen vi var der før vi kommer opp i jula. I år har vi ikke tre hjemme, siden vi ikke skal være hjemme, men vi har hengt opp stjerna og har lys ute på verandaen. Jeg har funnet frem Hadeland glassting (nisser, juletrær og dompaper)  og pyntet litt på spisebordet. Vi spiser også av juleserviset. Har også kjøpt en julestjerne . Litt julestemning her hjemme også. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg pleier å ha julestjerne på bordet, og en adventstjerne i vinduet. 

Anonymkode: c3978...581

Ja, juleservise og adventsstjerner har jeg også hatt i sving en stund :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...