Gå til innhold

Hvilket dyr liker du best kjøttet fra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjort og rådyr. :) På ribba liker jeg best svoren, kjøttet kan jeg styre meg for og pinnekjøtt / sau får jeg bare ikke i meg. Har prøvd på gjentatte julebuffeter og ved andre anledninger, men det går bare ikke, makter ikke smaken av sau. Storfe er greit nok, men er nok mer glad i vilt ja.

Annonse

And. Deretter kalkun og riktig tilberedt fasan. Jeg liker også veldig godt hønsefrikasse og noe min thailanske venninne lager av høns. Hun lager også kylling som jeg liker godt, men som det kommer fram er fuglekjøtt det jeg liker absolutt best. Jeg må bare si at vanligvis er unntaket kylling. 

Jeg fikk også rype en gang og det var helt nydelig! Men and er best! 

Jeg spiser ikke lam, eller vilt. Svinekjøtt kan være ok. 

Anonymkode: 15768...aa6

Vhanja skrev (3 timer siden):

Hjort må være min absolutte favoritt.

Vi har god tilgang til hjortekjøtt, men er ikke noe glad i det. Synes det smaker litt stramt.

Jeg er glad i fårekjøtt og oksekjøtt. Helt greit med kylling/høns også, og også svinekjøtt, men ikke favoritt.

Endret av påskelilje
AnonymBruker skrev (1 time siden):

And. Deretter kalkun og riktig tilberedt fasan. Jeg liker også veldig godt hønsefrikasse og noe min thailanske venninne lager av høns. Hun lager også kylling som jeg liker godt, men som det kommer fram er fuglekjøtt det jeg liker absolutt best. Jeg må bare si at vanligvis er unntaket kylling. 

Jeg fikk også rype en gang og det var helt nydelig! Men and er best! 

Jeg spiser ikke lam, eller vilt. Svinekjøtt kan være ok. 

And synes jeg er oppskrytt. 

påskelilje skrev (14 minutter siden):

Vi har god tilgang til hjortekjøtt, men er ikke noe glad i det. Synes det smaker litt stramt.

Jeg er glad i fårekjøtt og oksekjøtt. Helt greit med kylling/høns også, og også svinekjøtt, men ikke favoritt.

Oksekjøtt er nok favoritten min. En god og saftig biff eller en god roastbiff er vel det beste kjøttet jeg kan få.

emilie321 skrev (42 minutter siden):

And synes jeg er oppskrytt. 

Ok. Det er smak og behag 🙂 men alt må tilberedes riktig, og legg vekt på god saus. Norsk brun saus er en vits. Unnskyld. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...