Gå til innhold

Nå verker det godt i kroppen🙃

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Våknet i dag og kjente en liten forkjølelse i halsen. Men den har ikke blitt verre. Det skjer noen ganger hvis jeg er tørr i munnen/halsen. Verkinga i kroppen derimot har blitt verre. Det er vel kun en ting dette kan være? 😝 

Ingen influensa kjennes slik ut. Har ikke begynt å hoste. Men verk og pulsering i kroppen. Kjennes ut som jeg har blitt støl av trening. 

Hva tror dere det er? Jeg er ikke bekymret, jeg bare kjeder meg litt, og det har vært klaging på at det er for stille her..så.

Fortsetter under...

UtakknemligDiva skrev (6 minutter siden):

Våknet i dag og kjente en liten forkjølelse i halsen. Men den har ikke blitt verre. Det skjer noen ganger hvis jeg er tørr i munnen/halsen. Verkinga i kroppen derimot har blitt verre. Det er vel kun en ting dette kan være? 😝 

Ingen influensa kjennes slik ut. Har ikke begynt å hoste. Men verk og pulsering i kroppen. Kjennes ut som jeg har blitt støl av trening. 

Hva tror dere det er? Jeg er ikke bekymret, jeg bare kjeder meg litt, og det har vært klaging på at det er for stille her..så.

Er nok jule corona.

Anonymkode: f848d...575

UtakknemligDiva skrev (41 minutter siden):

Har nylig hatt covid, ikke helt i form ennå, det begynte omtrent sånn. Veldig sliten hele tiden.

UtakknemligDiva skrev (11 timer siden):

Alle vi tre her i huset har hatt korona de siste ukene. Litt ulike symptomer, men det høres ut som om det er korona.

UtakknemligDiva
påskelilje skrev (5 timer siden):

Alle vi tre her i huset har hatt korona de siste ukene. Litt ulike symptomer, men det høres ut som om det er korona.

Håper bare hosten holder seg unna. Jeg har heller ikke vært så varm på lenge. Var helt glatt på huden i natt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...