Gå til innhold

Hva har du ønsket deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva har du ønsket deg til jul?

Anonymkode: 2d145...693

Jeg er så gammel at jeg ikke har ønsket meg noe spesielt, men synes det er morsomt og koselig med gaver og er ikke fan av å kutte ut det. :) Gir til en par venninner i tillegg til ungene, mannen og nærmeste familie. Bortsett fra til ungene, mannen og en venninne så holder jeg prisnivået godt nede, de får ikke dyre gaver, men gjerne hjemmelaget (sydd / strikket) som de setter stor pris på.

Annonse

Hyller til kjøkkenet og god vin eller øl fra familien.

Kule brettspill og Magic the Gathering kortstokker fra samboer. :D

Jeg ønsker meg alltid praktiske, "kjedelige" ting fra familien og kule geek-ting fra samboer. Han gjør det samme. Så gavene vi gir til hverandre er alltid høydepunktet på julaften. 😃

Te i løsvekt, en bestemt veggkalender, reflekstrekk til sekk, gavekort til kaffebar-kjede (men alle gavekort mottas med takk). 

Jeg får ikke mange julegaver, fordi vi ikke har gaveutveksling mellom voksne i familien (unntatt til / fra voksne "barn" og deres foreldre), og det er helt greit. Jeg bytter gaver med et par venninner, men det er smågreier. Jeg er helt fornøyd med den ordningen - det er unødvendig med "pliktgaver", men hyggelig at det er litt under juletreet. 

Endret av laban
laban skrev (1 time siden):

Te i løsvekt, en bestemt veggkalender, reflekstrekk til sekk, gavekort til kaffebar-kjede (men alle gavekort mottas med takk). 

Jeg får ikke mange julegaver, fordi vi ikke har gaveutveksling mellom voksne i familien (unntatt til / fra voksne "barn" og deres foreldre), og det er helt greit. Jeg bytter gaver med et par venninner, men det er smågreier. Jeg er helt fornøyd med den ordningen - det er unødvendig med "pliktgaver", men hyggelig at det er litt under juletreet. 

Ja, det er hyggelig med litt under juletreet, men synes det viktigste er at barn og barnebarn/andre barn får noe fint/noe de ønsker seg. 

Annonse

Nicklusheletida

Vi har fått så mye fint av ungene våre, men det jeg har blitt mest rørt over i kveld , er julebrevene. Kjæresten som skrev at de 10 årene han har vært sammen med meg, har vært de 10 beste årene i livet hans 😍. Wow, ble helt satt ut ❤

Og det rørende julebrevet som yngstedatteren har skrevet til sine 2 storesøsken. Jeg blir så glad for å se det gode søskenforholdet mellom dem . Og yngstejenta, ja hun er gullende god sett med mors øyne ❤

Vi voksne i familien min gir ikke så mye til hverandre. Det er mest barn som får gaver. I vennekretsen gjør vi heller noe hyggelig som å gå på konsert eller lignende.  Jeg fikk en nydelig kashmirgenser av foreldrene mine i år da. Veldig glad for den. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...