Gå til innhold

Når man plutselig er helt alene

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Blir noen av dere litt redde når dere er helt alene? Jeg bor i en 3 etasjes leilighet. Kom hjem fra jobb i kveld og driver å pakker og rydder litt før jeg drar i morgen. 
Satte såklart på en skummel podcast. Innser jo såklart at jeg er fullstendig alene her😅 jaja… men jeg merker det ikke er like hyggelig her av en grunn. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/477005-n%C3%A5r-man-plutselig-er-helt-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært redd av reelle grunner og hatt voldsalarm, men sånn ellers er jeg ikke redd alene. Er alene stort sett hele tiden. Bortsett fra når jeg har ungene, og det er jo sånn sett ingen trygghet i det siden det er jeg som skal beskytte dem og ikke omvendt. 😛

Jeg bodde alene i ti år da jeg var ung - på hybel i rekkehus, i sokkelleilighet i villa og i egen blokkleilighet. Alltid i fredelige bomiljø, da mener jeg f.eks. ikke i sentrum i nærheten av "utesteder".

Eneste gangen jeg var redd var da en ruset (tror jeg, men på noe annet enn alkohol, for han var helt stille) ung mann gjorde seriøse forsøk på å ta seg inn i sokkelleiligheten om natten. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...