Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god og fredelig jul til alle her inne.  Håper de fleste koser seg i kveld og spiser god mat.

Nå skal jeg ut på juleparty og spise pinnekjøtt med godt drikke 🎅

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er hjemme etter julegrøt med familien og har en pust i bakken før jeg reiser inn til min bror hvor vi skal feire julaften.

God jul alle! 🎄

Skrevet

God jul ja. :)

Jeg har gått meg en treningstur i det fine været. Min jobb var i grunn over i går. Har bakt rundstykker, julebrød og laget eggsalat. Julemiddagen står mamma og stefar for. Så jeg ser på juleTV og tar det ganske med ro. 

Skrevet

God jul ️ Vi har hatt en fin dag her på Vestlandet med gudstjeneste,  tenning av lyspå gravene, god middag og gaver. Det er skikkelig winter wonderland her med masse snø ❄️❄️❄️

Skrevet (endret)
påskelilje skrev (11 minutter siden):

God jul ️ Vi har hatt en fin dag her på Vestlandet med gudstjeneste,  tenning av lyspå gravene, god middag og gaver. Det er skikkelig winter wonderland her med masse snø ❄️❄️❄️

Den snøen. I sta tryna jeg. Det var umulig å se hvor fortauet sluttet, og dermed trådde jeg i ti cm i snø og lå lagmflat! Og biler stoppet og hunden ble forvirret, og de andre jeg var på tur med lo. Ikke morsomt der og da. Det er ikke morsomt å ligge lamgflat!

Men jeg kan le av det i ettetid. Det er alt for mye snø i mitt syn 😀 og himmelen var hvit.også! Jeg  fikk litt klaustrofobi 🙃

Endret av Kashmir

Annonse

Skrevet

God jul :) Har hatt en fin julaften. Den startet med tenning av lys på graver, frokost  på kafé (har blitt en tradisjon å gå på kafé rett ved den ene graven), avslapping og ordning hjemme, før middag og pakker. Alle våre barn har vært hos oss og blir her minst til i morgen. 

Skrevet
Kashmir skrev (3 timer siden):

Den snøen. I sta tryna jeg. Det var umulig å se hvor fortauet sluttet, og dermed trådde jeg i ti cm i snø og lå lagmflat! Og biler stoppet og hunden ble forvirret, og de andre jeg var på tur med lo. Ikke morsomt der og da. Det er ikke morsomt å ligge lamgflat!

Men jeg kan le av det i ettetid. Det er alt for mye snø i mitt syn 😀 og himmelen var hvit.også! Jeg  fikk litt klaustrofobi 🙃

Uff da 😁❄️😁 Håper du ikke slo deg hardt!

Skrevet
påskelilje skrev (5 timer siden):

Uff da 😁❄️😁 Håper du ikke slo deg hardt!

Nei, det gikk bra.Fordelen med snø er at det kan være mykere å lande på 😀

Annonse

Skrevet

Der ble det 1. juledag og jeg ønsker alle en fortsatt god jul! ❤️ Det ble en hyggelig og rolig julaften her hos oss, med mye god mat og godt selskap, litt pakker og morsom quiz. :D 

Skrevet
Everybody skrev (9 timer siden):

Selv spiste jeg medisterpølser i ribbefett.

Tok'n! 😂

Skrevet

Hva spiser dere i dag?

Ble medisterpølser i ribbefett i dag og på meg.

Skrevet
Everybody skrev (28 minutter siden):

Hva spiser dere i dag?

Ble medisterpølser i ribbefett i dag og på meg.

Hva om du prøver en sånn grandiosa. 😄 
Ha en fin jul 🌲

Anonymkode: 076c2...2ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva om du prøver en sånn grandiosa. 😄 
Ha en fin jul 🌲

Anonymkode: 076c2...2ea

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...