Gå til innhold

Uhyggelige fulle folk

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at folk blir så uhyggelige når de er fulle? 

Jeg satt på fortauet å ventet på en taxi hjem fra byen, dette var langt borte fra folk bortsett fra en litt sjanglete mann som kom bort å spurte hvorfor jeg satt der. Jeg sa bare "ingen grunn" . Han fortsatte å spørre noe annet jeg ikke husker, men jeg klarte ikke svare fordi jeg frøs så mye at jeg hakket og gråt. Så plutselig bare skriker han sint "NÅ TAR DU DEG SAMMEN!!" da reiste jeg meg fort å gikk fort vekk og sa la meg være. Ble livredd han skulle angripe meg pga tinefallet og hvor sint han hørtes ut. 

Anonymkode: 41d0e...aa8

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/477121-uhyggelige-fulle-folk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er redd for fulle folk etter dette. Er det vanlig at de er så uhyggelige og uberegnelige eller var jeg bare uheldig. 

For all del hyggelig å spørre hvorfor jeg sitter der, men jeg tror ikke han egentlig spurte for å hjelpe

Anonymkode: 41d0e...aa8

UtakknemligDiva

Folk som bærer aggresjon inni seg kan bli det når de er fulle ja. Dette er kanskje en som irriterer seg i perioder eller ofte over andres eksistens, siden han spurte hvorfor du satt der.

Jeg hadde det ekstremt ille når jeg var 16. Veldig aggressiv og deprimert. Hadde avtalt med en venninne at vi skulle møtes på en fest (vi var på forskjellig vors). Hun svarte ikke når jeg ringte og jeg var drita full. Da jeg så henne slo jeg til henne fordi hun ikke hadde svart. Hadde såklart aldri gjort sånn i edru tilstand, men poenget er at ting man bærer på kommer gjerne ut i fylla. I mitt tilfelle var jo dette en reaksjon på at jeg hadde opplevd å bli utestengt tidligere, og nok var redd for at det skjedde igjen (at venninnen hadde planlagt å lure meg). Mange år siden heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...