Gå til innhold

Ukas trening, uke 2


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Er fornøyd,  selv om jeg ikke har vært på treningssenteret 😄:

Mandag: skitur rett etter jobb! Tror det var ca 50 minutter 

Fredag: rant slalåm med mannen fra 11 til 16.30 (inkl 2 pauser)

Lørdag: rant slalåm med mannen fra 9.30 til 16.30 (inkl 2 pauser)

Søndag: langrennstur, ca 9 km.

Herlig med ordentlig snøvinter! Ser bra ut for kommende uke også hjemme på Sørlandet ❄️❄️❄️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Jeg har kommet i gang med trening på Sats. 

Mandag : Trening på Sats. Kondisjon tredemølle og styrke for hele kroppen. 

Onsdag : Trening på Sats.  Kondisjon tredemølle og styrke for hele kroppen. 

Søndag : Trening på Sats. Kondisjon tredemølle og styrke for hele kroppen. 

Daglig utenom dette minus lørdag.  Ca halvtime gåtur til og fra jobb . 9 etasjer med trapper hver dag på hjemmebane pluss trappene på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en intervalløkt på tredemølle og en 5km joggetur ute med piggsko. Mye oppover- og nedovebakker. Ståkarakter, altså.

Det har vært travle ettermiddager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent seks ganger denne uka, om jeg regner med alt. Det har vært styrketrening, yoga og ski, inkl. 25 km. i dag. Måtte det fortsette slik, men det vil det jo ikke 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har det blitt fint lite trening gitt - jeg skylder på at været ble vått og vått og vått med tilhørende holke. Og når jeg så går hjemmefra kl. 6:40 til bussen og kommer hjem igjen 17:30 og da er det bare å lage middag (hurra for rester som bare må varmes!) og når jeg så er ferdig med maten og vi har ryddet på kjøkkenet i fellesskap så er klokka fort så mange at det er 12 timer siden jeg dro hjemmefra om morgenen... Og da er det ikke mye fart igjen i denne skrotten. Nå blir det forhåpentligvis mer bil igjen og da har jeg noe mer tid og overskudd i det minste.

I dag gikk mannen og jeg en koselig tur på formiddagen og nå i kveld, etter å ha lest denne tråden, gikk jeg opp på loftet og tok en halvtime hvor jeg vekslet på gange og jogg på mølla. :)  Så det ble ikke helt blankt denne uka i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Ekstra skrev (På 14.1.2024 den 18.34):

Har trent seks ganger denne uka, om jeg regner med alt. Det har vært styrketrening, yoga og ski, inkl. 25 km. i dag. Måtte det fortsette slik, men det vil det jo ikke 🤪

Seks ganger er jo imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trente aqvafitness på mandag 55 minutter, skulle det på torsdag også, men det ble ikke noe av pga mye snø.  Vanlig svømming i dag. Det var det jeg fikk trent denne uka. Vanligvis er jeg i svømmehallen tre ganger i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...