Gå til innhold

Ukas trening, uke 3


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Denne uka har jeg gledet meg sånn til å rapportere på søndagen! Er veldig fornøyd med ukas økter:

Mandag: skitur rett etter jobb, én time.

Onsdag: Skitur alene (hadde fri)  i nesten tre timer ☀️

Torsdag: styrketrening på treningssenteret (bein, rompe og rygg), 1 time

Fredag: skitur rett etter jobb,  1,5 time.

Lørdag: Skuffing av snø og is (bl.a. en nediset båt) i 2 timer + snøskuffing en liten time hjemme.

Søndagen: INGENTING, bare avslapping. Det striregner ute og all snøen forsvinner.... 

Dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Mandag : Trening på Sats. 1 time på tredemølle i oppoverbakke. Styrke beina. Kunne ikke trene overkroppen da jeg en har fått en liten brist på høyre side i bryset eller så er det noe muskelproblemer. Har mest tro på at det er det siste etter å ha løftet feil. ( er bedre nå ) Pluss trappetrening. 

Tirsdag : Det samme som mandag.

Onsdag : Det samme som mandag og tirsdag. 

Torsdag : Gåtur i nabolaget rund omkring opp og ned bakker. 

Fredag : Ingen ting . Jeg var på årsfest med jobben. Planen var å dra hjem tidlig, men nicklus hadde det veldig gøy, så slik gikk det ikke . Var en av de siste som dro hjem 😀

Lørdag : Dårlig form og attpåtil hadde jeg en avtale om middag og drikke med ei venninne på restaurant og pub som jeg måtte gjennomføre, siden jeg hadde lovet det.  Huff, lenge siden jeg har hatt ei så hard helg gitt. Begynner å bli gammel. Tåler ikke slikt lenger ;)

Søndag : Planen var en skitur, men siden samboeren ikke kan gå på ski, men ville ut å gå for å begynne å trene opp beinet sitt, så valgte jeg å bli med han. Han halter litt, så noen lang tur i snøværet ble det ikke. 

Jeg tror ikke han kommer seg på ski denne vinteren. I beste fall til påske, håper jeg på. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Nicklusheletida skrev (15 minutter siden):

Mandag : Trening på Sats. 1 time på tredemølle i oppoverbakke. Styrke beina. Kunne ikke trene overkroppen da jeg en har fått en liten brist på høyre side i bryset eller så er det noe muskelproblemer. Har mest tro på at det er det siste etter å ha løftet feil. ( er bedre nå ) Pluss trappetrening. 

Tirsdag : Det samme som mandag.

Onsdag : Det samme som mandag og tirsdag. 

Torsdag : Gåtur i nabolaget rund omkring opp og ned bakker. 

Fredag : Ingen ting . Jeg var på årsfest med jobben. Planen var å dra hjem tidlig, men nicklus hadde det veldig gøy, så slik gikk det ikke . Var en av de siste som dro hjem 😀

Lørdag : Dårlig form og attpåtil hadde jeg en avtale om middag og drikke med ei venninne på restaurant og pub som jeg måtte gjennomføre, siden jeg hadde lovet det.  Huff, lenge siden jeg har hatt ei så hard helg gitt. Begynner å bli gammel. Tåler ikke slikt lenger ;)

Søndag : Planen var en skitur, men siden samboeren ikke kan gå på ski, men ville ut å gå for å begynne å trene opp beinet sitt, så valgte jeg å bli med han. Han halter litt, så noen lang tur i snøværet ble det ikke. 

Jeg tror ikke han kommer seg på ski denne vinteren. I beste fall til påske, håper jeg på. 

 

 

Glemte å få med at jeg danset på fredag da :) Litt bevegelse ble det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba, da, dere!

Jeg kom meg ikke på karatetrening denne uka pga snøværet, så det ble hjemmetrening onsdag, fredag og søndag. 40-45 min med tøying, kroppstyrkeøvelser og karateteknikk.

Fornøyd med at jeg fikk trent tre dager denne uka, selv uten oppsatte treninger.

Gikk jo turer med hunden utenom, men pga været ble det ikke så lange turer. Når snøen har smeltet og det ikke lenger er slapsete og glatt så kan jeg heller begynne å gå litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en mølleøkt på 30 min gange/jogg på tirsdag og en liten joggetur ute nå på søndagskvelden på 27 min / 3 km. Kunne definitivt vært bedre, men det var først i dag at det gikk an å være ute uten å fryse av seg både det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Vhanja skrev (3 timer siden):

Bra jobba, da, dere!

Jeg kom meg ikke på karatetrening denne uka pga snøværet, så det ble hjemmetrening onsdag, fredag og søndag. 40-45 min med tøying, kroppstyrkeøvelser og karateteknikk.

Fornøyd med at jeg fikk trent tre dager denne uka, selv uten oppsatte treninger.

Gikk jo turer med hunden utenom, men pga været ble det ikke så lange turer. Når snøen har smeltet og det ikke lenger er slapsete og glatt så kan jeg heller begynne å gå litt lenger.

Så god du er som trener hjemme når du ikke kommer deg på vanlig trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Nicklusheletida skrev (4 timer siden):

Mandag : Trening på Sats. 1 time på tredemølle i oppoverbakke. Styrke beina. Kunne ikke trene overkroppen da jeg en har fått en liten brist på høyre side i bryset eller så er det noe muskelproblemer. Har mest tro på at det er det siste etter å ha løftet feil. ( er bedre nå ) Pluss trappetrening. 

Tirsdag : Det samme som mandag.

Onsdag : Det samme som mandag og tirsdag. 

Torsdag : Gåtur i nabolaget rund omkring opp og ned bakker. 

Fredag : Ingen ting . Jeg var på årsfest med jobben. Planen var å dra hjem tidlig, men nicklus hadde det veldig gøy, så slik gikk det ikke . Var en av de siste som dro hjem 😀

Lørdag : Dårlig form og attpåtil hadde jeg en avtale om middag og drikke med ei venninne på restaurant og pub som jeg måtte gjennomføre, siden jeg hadde lovet det.  Huff, lenge siden jeg har hatt ei så hard helg gitt. Begynner å bli gammel. Tåler ikke slikt lenger ;)

Søndag : Planen var en skitur, men siden samboeren ikke kan gå på ski, men ville ut å gå for å begynne å trene opp beinet sitt, så valgte jeg å bli med han. Han halter litt, så noen lang tur i snøværet ble det ikke. 

Jeg tror ikke han kommer seg på ski denne vinteren. I beste fall til påske, håper jeg på. 

 

 

Så fin uke! Gøy med jobbfest da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...