Gå til innhold

Ukas trening, uke 5


Vhanja

Anbefalte innlegg

Forrige uke var tidenes uke for meg, siden jeg var med på arrangementet kangeiko i regi av karateklubben. Så mye aktivitet som forrige uke får jeg nok ikke igjen før arrangementet holdes igjen neste år. 😅

Forrige uke så da altså slik ut:

Mandag: Karatetrening

Tirsdag: Karatetrening

Onsdag. Karatetrening

Torsdag: Karatetrening

Fredag: 15 oppvarming + 200m gange ned til fjorden + fjordbading + 200m gange tilbake igjen (så egentlig ikke å regne som trening)

Søndag: 45 min hjemmetrening (tøying, kroppstyrkeøvelser og karateteknikk)

 

I tillegg gir jeg 1,5 mil til sammen forrige uke, i tillegg til treningen. Særdeles fornøyd med den uken!

Neste uke blir mer vanlig igjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Du er rå! Gøy å ha gjennomført noe sånt!

Slik ble min uke:

Mandag: styrketrening på treningssenteret: armer, skuldre, bryst. 1 time.

Onsdag: styrketrening på treningssenteret: rygg, lår, rompe. 1 time.

Fredag: styrketrening, gruppetime: hele kroppen. 1 time.

Søndag: tur i skogen, 2 timer.

Er fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Vhanja skrev (10 timer siden):

Forrige uke var tidenes uke for meg, siden jeg var med på arrangementet kangeiko i regi av karateklubben. Så mye aktivitet som forrige uke får jeg nok ikke igjen før arrangementet holdes igjen neste år. 😅

Forrige uke så da altså slik ut:

Mandag: Karatetrening

Tirsdag: Karatetrening

Onsdag. Karatetrening

Torsdag: Karatetrening

Fredag: 15 oppvarming + 200m gange ned til fjorden + fjordbading + 200m gange tilbake igjen (så egentlig ikke å regne som trening)

Søndag: 45 min hjemmetrening (tøying, kroppstyrkeøvelser og karateteknikk)

 

I tillegg gir jeg 1,5 mil til sammen forrige uke, i tillegg til treningen. Særdeles fornøyd med den uken!

Neste uke blir mer vanlig igjen. :D

Så bra uke du har hatt :)

Jeg har vært alene på fjellet ei uke, men bare en skitur dessverre på søndag. Jeg har jobbet helt til det er mørkt ute, så da ble det trening på veiene utenfor de dagene de ikke var full storm. Hytta vår ligger på 960 m og det er veldig værhardt der. 

Men det har blitt veldig mye snømåking og det er god styrketrening. Kjenner at både lår, kjernemuskulatur, rygg og armer er i bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en dårlig uke her også. En liten tur på fjellski. Jeg er stiv og støl etter snømåking så kroppen regner nok det som trening. Det virker som en knallgod idé å dra på hytta i storm, men det ble mye graving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...