Gå til innhold

Når jeg leser innlegg her..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Henriette1365380130

Jeg har sendt deg en mail. De to mailene dine har jeg ikke sett....

Har du fått min mail? Hvis ikke så svar her. Da må det være noe galt.

Har dessverre ikke mailene lagret, men sender deg ny i morgen;)

Må prøve å huske hva jeg skrev ;P

*klemmer*

Annonse

Gjest twisted

Jo ;P

Skulle vel egentlig det..

Men er litt syk i dag jeg ;>

Du da?:)

*klemmepå*

ehheemm.... nei, jeg er litt syk jeg og *host*

Hvilken skole går du på da? Jeg mener, ungdomskole/gymnas/videregående?

Jeg går på gymnas.... dødskult med allmenn fag!! *YEEE* :>)

Klems!

Henriette1365380130

ehheemm.... nei, jeg er litt syk jeg og *host*

Hvilken skole går du på da? Jeg mener, ungdomskole/gymnas/videregående?

Jeg går på gymnas.... dødskult med allmenn fag!! *YEEE* :>)

Klems!

Jeg og..Allmenn. Dødstøft, der sa du det :P

*huffe*

Syk i morgen og jeg..Tenkte jeg..

Hvilken klasse?

Går i 1. jeg ;)

*klemme*

Gjest twisted

Jeg og..Allmenn. Dødstøft, der sa du det :P

*huffe*

Syk i morgen og jeg..Tenkte jeg..

Hvilken klasse?

Går i 1. jeg ;)

*klemme*

Esj.... jeg tenkte på å være syk i morgen jeg og... men vet ikke.... Går i tredje jeg, så jeg burde jo ta skolen mest mulig alvorlig....

Ettersom jeg skjønner ut i fra det første innlegget ditt i denne tråden, så har du det ikke så altfor bra hjemme? Kjenner den følelsen :-(

Har du noen rundt deg som kan hjelpe eller støtte deg?

*klemmer*

Annonse

Henriette1365380130

Esj.... jeg tenkte på å være syk i morgen jeg og... men vet ikke.... Går i tredje jeg, så jeg burde jo ta skolen mest mulig alvorlig....

Ettersom jeg skjønner ut i fra det første innlegget ditt i denne tråden, så har du det ikke så altfor bra hjemme? Kjenner den følelsen :-(

*klemmer*

Hjemme i dag og jeg.. =/

Da jeg sa til foreldrene mine at jeg var syk fikk jeg høre.."Er jo bare din egen feil"..

Åsn kan det være min feil?

Jeg har venner. Jada, men få nære som virkelig forstår meg..

Min aller bestevenninne flyttet nettopp til utlandet.. Men hun er der for meg likevel ;o)

Du da, har du noen rundt deg?:)

*Klemme*

Henriette1365380130

*klemmer*

Hjemme i dag og jeg.. =/

Da jeg sa til foreldrene mine at jeg var syk fikk jeg høre.."Er jo bare din egen feil"..

Min aller bestevenninne flyttet nettopp til utlandet.. Men hun er der for meg likevel ;o)

*Klemme*

Gjest twisted

Hjemme i dag og jeg.. =/

*Klemme*

Jepp, hjemme jeg også.... Men var på skolen i går.

Mamma sier også sånt :/ Hun bare klager og kjefter, skulle ønske hun heller kunne sette seg ned med meg og spørre meg hvordan det EGENTLIG går, eller hva det EGENTIG er.....

Nei, jeg har egentlig ingen. Det er vel fordi jeg ikke tør fortelle det til noen av venninnene, jeg klarer liksom ikke åpne meg. Men det er ihvertfall fint å høre at du har andre rundt deg! Det er jeg glad for på dine vegne :o)

Får jeg spørre om du har hatt det slik lenge/alltid? Du svarer selvsagt bare hvis du vil!

*Klemmer*

Henriette1365380130

Jepp, hjemme jeg også.... Men var på skolen i går.

Mamma sier også sånt :/ Hun bare klager og kjefter, skulle ønske hun heller kunne sette seg ned med meg og spørre meg hvordan det EGENTLIG går, eller hva det EGENTIG er.....

Nei, jeg har egentlig ingen. Det er vel fordi jeg ikke tør fortelle det til noen av venninnene, jeg klarer liksom ikke åpne meg. Men det er ihvertfall fint å høre at du har andre rundt deg! Det er jeg glad for på dine vegne :o)

Får jeg spørre om du har hatt det slik lenge/alltid? Du svarer selvsagt bare hvis du vil!

*Klemmer*

Leit å høre , men da er det jo greit å ha DOL..

Jeg har en venninne jeg klarer å åpne meg ordentlig for.. :) Og det holder jo,egentlig..

Har ikke alltid hatt det sånn. Kanskje litt, men blitt mest nå i det siste. Begynte vel slutten av 9. klasse og bygget seg opp..

Hvis du vil kan du alltids sende meg en mail, [email protected] ..

mvh

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...