Gå til innhold

Trening uke 8.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Tirsdag : Trening på Sats. Tredemølle i oppoverbakke i en halvtime og styrke i en halvtime. 

Så ble jeg forkjølet og det ble ikke noe før i dag. 

Søndag : Har hatt en helt nydelig dag i dag. Ble en skitur på 2 mil. Hvitt og  fint med nysnø på trærne og helt blå himmel. Helt magisk ! Etterpå ble det snømåking, så har fått styrketrening. Ble veldig sliten i dag, da jeg ikke er kvitt forkjølelsen, men skal på skitur i morgen også. Må bruke disse fine dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått tur tre dager denne uka, fornøyd nok med det - det blir fremdeles mørkt såpass tidlig på kvelden at det ikke er så fristende å gå ut da, glatt har det blitt også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Forrige uke var dårlig,  men denne ble god!

Tirsdag: Styrketrening for armer, skuldre, bryst, øvre rygg. 1 time 15 min

Torsdag: Styrketrening bein, rompe, lår 50 min + 12 min løping på tredemølle (har ikke løpt siden i sommer 😳😄)

Fredag: Svømte 1000 meter

Lørdag: 1 time myk yoga + skitur (i regnvær 😱😱😱), ca 10 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en opptur. Det ble veldig standard uke med én økt på tredemølle og én joggetur ute. Forskjellen er at jeg jogget 12 km og fant it at jeg er i ordentlig god form (i forhold til meg selv.)

Jeg har ikke følt jeg har fått trent så mye som før, men jeg har kanskje vært aktiv i helgene med dugnadsaktivitet og tross alt tatt et par turer per uke. Jeg har ikke hatt fokuset, men kroppen bryr seg om handling og ikke holdning. Jeg har gått litt ned i vekt også, og det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg er helt i skyene av det fine været vi fikk nå i vinterferien. Ble en fantastisk tur i dag også. Rene påskestemingen på fjellet nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige uke var ikke særlig bra for min del. 

Ble to treningsøkter, en karatetrening og en hjemmetrening. Også ble det bare ca 6,5 km totalt.

Men været blir bare mildere og lysere så satser på at det bedrer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...