Gå til innhold

Trening uke 9


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

En annerledes, men fin uke mtp trening:

Mandag: vanlig styrketrening på treningssenteret,  ca 1 time.

Onsdag: mannen og jeg hogde ved i skogen i to timer. Jeg løftet på kubber og ryddet kvist (moro å bruke matkløftings-øvelser på noe praktisk i skogen!)

Fredag: Vi har hatt langhelg på Hafjell med noen venner! Fredag var vi i bakken i 5 timer. Tok det veldig med ro og hadde lang lunsjpause,  fordi den ene i gjengen hadde veldig lite erfaring med slalåm.

Lørdag: Vi gikk 17 km på langrenn. Fantastiske løyper!!!

Søndag: mannen og jeg rant slalåm i ett i 4 timer, uten pause. Veldig gøy! Nå har vi mange timer foran oss i bil hjemover 🤪

Veldig gøy å merke at den jevne styrketreningen jeg gjør i hverdagen medfører at jeg mestrer slalåm mye bedre enn før, og også langrenn,  forsåvidt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje skrev (Akkurat nå):

Veldig gøy å merke at den jevne styrketreningen jeg gjør i hverdagen medfører at jeg mestrer slalåm mye bedre enn før, og også langrenn,  forsåvidt 😁

Det er så givende når man kjenner progresjon og resultater! :D 

Jeg har begynt på treningsstudio denne uken, for å få inn bedre styrketrening.

Min uke ble slik:

Tirsdag: Karatetrening
Søndag: Styrketrening på treningsstudio 

Tur: Totalt 12 km

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Denne uka ble bra :)

mandag : Langrenn 16 km pluss snømåking

tirsdag : Langrenn 2, 1 mil pluss snømåking

onsdag : Langrenn 15 km pluss snømåking

torsdag : Snømåking.

fredag : Langrenn 6 km pluss snømåking

Lørdag : Langrenn 8 km pluss snømåking

søndag : Snømåking. 

Vi er på fjellet og vi holder på snø ned her. Her kommet store mengder hver dag og jeg elsker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (12 timer siden):

Denne uka ble bra :)

mandag : Langrenn 16 km pluss snømåking

tirsdag : Langrenn 2, 1 mil pluss snømåking

onsdag : Langrenn 15 km pluss snømåking

torsdag : Snømåking.

fredag : Langrenn 6 km pluss snømåking

Lørdag : Langrenn 8 km pluss snømåking

søndag : Snømåking. 

Vi er på fjellet og vi holder på snø ned her. Her kommet store mengder hver dag og jeg elsker det :)

Hohoiii!!! Så gøy da!!!!

Der vi var lå det på rundt 0, og nedbøren kom som snø/yr/litt regn. Likevel massevis av snø og gode forhold! Men irriterende med det tjukke tåkedekket som lå over Østlandet. Elendig sikt. Men en deilig helg likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Vhanja skrev (16 timer siden):

Det er så givende når man kjenner progresjon og resultater! :D 

Jeg har begynt på treningsstudio denne uken, for å få inn bedre styrketrening.

Min uke ble slik:

Tirsdag: Karatetrening
Søndag: Styrketrening på treningsstudio 

Tur: Totalt 12 km

 

 

Jaaaa! Moro!

Så gøy at du også har begynt med styrketrening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (6 minutter siden):

Jaaaa! Moro!

Så gøy at du også har begynt med styrketrening!

Ja, var veldig gøy! Neste økt blir i morgen. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
påskelilje skrev (8 minutter siden):

Hohoiii!!! Så gøy da!!!!

Der vi var lå det på rundt 0, og nedbøren kom som snø/yr/litt regn. Likevel massevis av snø og gode forhold! Men irriterende med det tjukke tåkedekket som lå over Østlandet. Elendig sikt. Men en deilig helg likevel!

Det har vært tidvis tåke her også og det er det akkurat nå. Det var nydelig de første dagene. Vi er ferdig med vinterferien nå, men vi er her fortsatt. Samboeren har tatt fri i dag og reiser hjem i dag. Jeg lurer på å bli igjen og ta hyttekontor, så kommer han opp igjen på fredag. Jeg har en jobb jeg må være " på" hele tiden, så er ikke akkurat noe " gjemmekontor" på dette hjemmekontoret. 

Jeg får se hvor mye jeg får trent denne uka. I dag jobber jeg til 16, men de neste dagene til 18.00. Da er det mørkt ute, så hvis jeg skal få til noe må jeg stå opp tidlig og trene før jobb . Det spørs om dette B- mennesket er disiplinert nok til det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel

Voldsomt så aktive folk er da 🙂 Jeg har tatt én joggetur på 7 km. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...