Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Seroxat skrev (52 minutter siden):

ISW; hva tenker du? Bør jeg gradvis redusere dosen med Zoloft fra 50 mg til 25 mg ila ei uke, eller kutte tvert? Jeg har gått på Zoloft i totalt 4 1/2 uke, første uka 25 mg og 50 mg i 3 1/2 uke. Tror du jeg vil få seponeringssymptomer uansett valg? Legen sa jeg kunne velge. Setter pris på tilbakemelding❤️

Annonse

Seroxat skrev (1 time siden):

ISW; har du noeerfaringeller kunnskap om seponering? Bør jeg redusere dosen gradvis ila uka, eller kan jeg kutte tvert? Og  vil jeg få seponeringssymptomer uansett valg? Jeg har gått på Zoloft i totalt 4 1/2 uke.Legen sa jeg kunne velge. Setter pris på tilbakemelding❤️

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ingen som kan vite om du får seponeringssympteomer om du trapper ned eller slutter tvert.

Ta og snakk med legen din om at det valget han har gitt, stresser deg. Dere kan finne en løsning sammen.

Anonymkode: 275d4...3bf

Jeg forstår det, ønsker egentlig bare å vite erfaringer ang nedtrapping og seponering jeg. Jeg ser hva jeg gjør; om jeg trapper gradvis ned eller seponerer tvert. 

Seroxat skrev (2 timer siden):

ISW; hva tenker du? Bør jeg gradvis redusere dosen med Zoloft ila ei uke, eller kan jeg  kutte tvert? Jeg har gått på Zoloft i totalt 4 1/2 uke. Tror du jeg vil få seponeringssymptomer uansett valg? Legen sa jeg kunne velge. Setter pris på tilbakemelding❤️

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...