slabbedask Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor det? Det er dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Anonymkode: 309a2...4fa Da har du ikke hørt mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars slabbedask skrev (14 minutter siden): Da har du ikke hørt mye. Vedkommende er 13 år som jeg tippet. Ikke hørt så mye enda😅😅👏 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva spiser du da som er så voksen? Spinat ? Anonymkode: 309a2...4fa La de voksne ha en samtale. Stikk og spis nugatti. Anonymkode: 84050...770 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Tenk å leve livet i luksus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trinity80 skrev (4 minutter siden): Vedkommende er 13 år som jeg tippet. Ikke hørt så mye enda😅😅👏 Det er jeg sannelig ikke. Hva feiler det deg? Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): La de voksne ha en samtale. Stikk og spis nugatti. Anonymkode: 84050...770 Jeg er meget voksen. Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars slabbedask skrev (22 minutter siden): Da har du ikke hørt mye. For mye, og mer enn nok. Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er meget voksen. Anonymkode: 309a2...4fa Hvor gammel er du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): La de voksne ha en samtale. Stikk og spis nugatti. Anonymkode: 84050...770 Når man spiser Nugatti holder man seg ung til sinns. Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trinity80 skrev (2 minutter siden): Hvor gammel er du? 80 Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trinity80 skrev (32 minutter siden): Vedkommende er 13 år som jeg tippet. Ikke hørt så mye enda😅😅👏 Er nok trollemor som er tilbake? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Hva skjedde med påskekyllingen? Kidnappet Putin han?? 😡😡😡 Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva skjedde med påskekyllingen? Kidnappet Putin han?? 😡😡😡 Anonymkode: 7d6aa...a19 Trollemor tok han. Anonymkode: 049ac...0ec 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trollemor, hvordan gikk det med feiring av din 20 års dag? Fikk du låne hytta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva skjedde med påskekyllingen? Kidnappet Putin han?? 😡😡😡 Anonymkode: 7d6aa...a19 Nei Putin ville ikke slippe han inn i landet. Like bra tenke påskekyllingen jeg har ikke noe der å gjøre. Men hvor ligger nå denne berømte setra…… Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars slabbedask skrev (31 minutter siden): Er nok trollemor som er tilbake? Busted 👏👏 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei Putin ville ikke slippe han inn i landet. Like bra tenke påskekyllingen jeg har ikke noe der å gjøre. Men hvor ligger nå denne berømte setra…… Anonymkode: 1a3f6...b5b Han snek seg så vekk fra Putin stille som en mus på eggeskall og så.. Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han snek seg så vekk fra Putin stille som en mus på eggeskall og så.. Anonymkode: 7d6aa...a19 En Harly Davidson motorsykkel med sidevogn. Bli med sa Hell Angels sjåføren. Påskekyllingen hoppet opp i sidevognen og….. Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En Harly Davidson motorsykkel med sidevogn. Bli med sa Hell Angels sjåføren. Påskekyllingen hoppet opp i sidevognen og….. Anonymkode: 1a3f6...b5b ble fort kjønnsmoden. Nå er det på tide å ha sex sa han. Anonymkode: 049ac...0ec 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Jeg får litt sure oppstøt av hvitvin Anonymkode: bff32...40c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.