AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ble fort kjønnsmoden. Nå er det på tide å ha sex sa han. Anonymkode: 049ac...0ec Så han begynte å hakke og hakke på hells angels fyren for at han skulle kjøre enda fortere slik at... Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Påskekyllingen virkelig fikk luft under vingene. Kanskje jeg kan bli medlem i klubben tenkte han, men da må jeg…….. Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Påskekyllingen virkelig fikk luft under vingene. Kanskje jeg kan bli medlem i klubben tenkte han, men da må jeg…….. Anonymkode: 1a3f6...b5b Feite meg opp slik at jeg blir like stor og sterk som de andre hells angels medlemmene. Derfor så... Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Feite meg opp slik at jeg blir like stor og sterk som de andre hells angels medlemmene. Derfor så... Anonymkode: 7d6aa...a19 må jeg se og komme meg til denne setra asap. Men jeg vet ikke hvilken vei skal jeg gå, kanskje… Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): må jeg se og komme meg til denne setra asap. Men jeg vet ikke hvilken vei skal jeg gå, kanskje… Anonymkode: 1a3f6...b5b Jeg skal slå til denne hells angels mannen med vingene mine slik at han faller av motorsykkelen sånn at jeg kan kjøre den selv og som sagt så gjort, og så... Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Jeg ville være nr 105 🥳🥳🥳 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skal slå til denne hells angels mannen med vingene mine slik at han faller av motorsykkelen sånn at jeg kan kjøre den selv og som sagt så gjort, og så... Anonymkode: 7d6aa...a19 Kom kråka kalle med hver sin solo til Angels&co så satt de seg alle i veikanten mens det de hev i seg flasken som viste seg hadde sprit i, så ble påskekyllingen så svimmel at han la seg ned for en hvil. Mens mørket senket seg dukket hønemor opp og så med bedende øyne på motorsykkelen til angels fyren- kanskje denne kunne de bruke videre til seters? Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kom kråka kalle med hver sin solo til Angels&co så satt de seg alle i veikanten mens det de hev i seg flasken som viste seg hadde sprit i, så ble påskekyllingen så svimmel at han la seg ned for en hvil. Mens mørket senket seg dukket hønemor opp og så med bedende øyne på motorsykkelen til angels fyren- kanskje denne kunne de bruke videre til seters? Anonymkode: 309a2...4fa Hun bestemte seg raskt. Hev den halvfulle påskekyllingen i sidevognen og satte av sted. Men hun kjørte alt for fort, og en etter en løsnet fjærene. Til slutt satt hun ribbet igjen. Hun skammet seg sånn at hun løp til skogs. I sidevognen på motorsykkelen våknet påskekyllingen og………. Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hun bestemte seg raskt. Hev den halvfulle påskekyllingen i sidevognen og satte av sted. Men hun kjørte alt for fort, og en etter en løsnet fjærene. Til slutt satt hun ribbet igjen. Hun skammet seg sånn at hun løp til skogs. I sidevognen på motorsykkelen våknet påskekyllingen og………. Anonymkode: 1a3f6...b5b Hells angels fyren fulle som faen, men de bestemte seg for å likevel kjøre motorsykkelen selvom det var svært risikabelt etter hvert så.... Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hells angels fyren fulle som faen, men de bestemte seg for å likevel kjøre motorsykkelen selvom det var svært risikabelt etter hvert så.... Anonymkode: 7d6aa...a19 gjorde de et forsøk. Jeg trodde jeg slo til deg med vingene så du datt av motorsykkelen tenkte påskekyllingen, mens han så på hells angels fyren. Tror jeg prøver igjen, du er jo bare…….. Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): gjorde de et forsøk. Jeg trodde jeg slo til deg med vingene så du datt av motorsykkelen tenkte påskekyllingen, mens han så på hells angels fyren. Tror jeg prøver igjen, du er jo bare…….. Anonymkode: 1a3f6...b5b Et talentet av en sjofør. Mens de kjørte inn i skogen så de et lys. Det var politet som hadde promillekontroll. Akkurat da tok påskekyllingen over kontrollen på rattet og trykket inn gasspedalen rundt svingene og plutselig ble alt svart…. Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Et talentet av en sjofør. Mens de kjørte inn i skogen så de et lys. Det var politet som hadde promillekontroll. Akkurat da tok påskekyllingen over kontrollen på rattet og trykket inn gasspedalen rundt svingene og plutselig ble alt svart…. Anonymkode: 309a2...4fa Og så døde de alle sammen. Snipp snapp snute så var eventyret ute. Anonymkode: 049ac...0ec 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og så døde de alle sammen. Snipp snapp snute så var eventyret ute. Anonymkode: 049ac...0ec Nei, de bare besvimte. Og så kom kråka kalle og ribba hønsemor til unnsetning… Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og så døde de alle sammen. Snipp snapp snute så var eventyret ute. Anonymkode: 049ac...0ec .. Trodde politiet, MEN det politiet ikke visste det var at påskekyllingen kun spilte død for å unnslippe å bli grillet av politiet. Så da politiet gikk tilbake til bilen sin for å hente stekepannen så løp påskekyllingen så fort han kunne... Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): .. Trodde politiet, MEN det politiet ikke visste det var at påskekyllingen kun spilte død for å unnslippe å bli grillet av politiet. Så da politiet gikk tilbake til bilen sin for å hente stekepannen så løp påskekyllingen så fort han kunne... Anonymkode: 7d6aa...a19 På de små bena sine inn i den mørke skogen. Plutselig hørte han en lyd…….. Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): På de små bena sine inn i den mørke skogen. Plutselig hørte han en lyd…….. Anonymkode: 1a3f6...b5b Det var kråka kalle som kom kjørende med sine gule traktor med kjettinger på, han løftet påskekyllingen inn i traktoren og… Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det var kråka kalle som kom kjørende med sine gule traktor med kjettinger på, han løftet påskekyllingen inn i traktoren og… Anonymkode: 309a2...4fa De kjørte bortover jordene langt om lenge. Men plutselig møtte de på Sandra Borch som satt ute på jordet å gråt fordi hun savnet å være landbruksminister Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De kjørte bortover jordene langt om lenge. Men plutselig møtte de på Sandra Borch som satt ute på jordet å gråt fordi hun savnet å være landbruksminister Anonymkode: 7d6aa...a19 Men akkurat da kom Erna Solberg til unnsetning med oppløftende ord. Nå var ikke lille påskyllingen alene lenger, han følte seg trygg. Så kjørte alle fire videre til en kiosk som lå i veikanten og der fikk de massasje og kvikklunsj…. Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men akkurat da kom Erna Solberg til unnsetning med oppløftende ord. Nå var ikke lille påskyllingen alene lenger, han følte seg trygg. Så kjørte alle fire videre til en kiosk som lå i veikanten og der fikk de massasje og kvikklunsj…. Anonymkode: 309a2...4fa Der begynte de og krangle om hvem som hadde spist mest Kvikklunsj. Alle de tre andre var enig om at det var påskekyllingen som hadde spist mest, så han fikk ikke være med videre. Han ble sint, jeg skal …. Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Der begynte de og krangle om hvem som hadde spist mest Kvikklunsj. Alle de tre andre var enig om at det var påskekyllingen som hadde spist mest, så han fikk ikke være med videre. Han ble sint, jeg skal …. Anonymkode: 1a3f6...b5b Aldri bli sint igjen fordi påskekyllingen var snill med alle. Han gråt og gråt fordi han hadde fått skylden for noe han ikke hadde gjort. Han gikk inn i skogen i mørket og ble redd. Det ulte av ulver men akkurat da så han en ufo og inni den var Jens Stoltenberg….. Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.