AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aldri bli sint igjen fordi påskekyllingen var snill med alle. Han gråt og gråt fordi han hadde fått skylden for noe han ikke hadde gjort. Han gikk inn i skogen i mørket og ble redd. Det ulte av ulver men akkurat da så han en ufo og inni den var Jens Stoltenberg….. Anonymkode: 309a2...4fa Morna Jens sa påskekyllingen og snudde ryggen til Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars 😂 Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Morna Jens sa påskekyllingen og snudde ryggen til Anonymkode: 1a3f6...b5b Jens reiste videre og borte ble han. Påskekyllingen satt seg ned i på en stubbe i natten. Han hadde ingen… men han var en optimist så han begynte å nynne på sangen til Jan teigen ….jeg har et håp hver gang jeg går i blinde. Det finnes en sol i oss som snart skal begynne å skinne. Som får meg opp når jeg er nede om og om igjen…… og så stod solen opp og han kunne kimte seteren i det fjerne. Mens han gikk hørte han til og med bukkene bruse… Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Tenk å leve livet i luksus med god psykisk helse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Når skal dere legge dere i dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Everybody skrev (19 minutter siden): Når skal dere legge dere i dag? Jeg skal legge meg nå. Godnatt og sov godt 😴 Anonymkode: 1a3f6...b5b 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april God morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jens reiste videre og borte ble han. Påskekyllingen satt seg ned i på en stubbe i natten. Han hadde ingen… men han var en optimist så han begynte å nynne på sangen til Jan teigen ….jeg har et håp hver gang jeg går i blinde. Det finnes en sol i oss som snart skal begynne å skinne. Som får meg opp når jeg er nede om og om igjen…… og så stod solen opp og han kunne kimte seteren i det fjerne. Mens han gikk hørte han til og med bukkene bruse… Anonymkode: 309a2...4fa Som sto der å bruset med hårene sine. Han tenkte at wow for noen fisefine bukker. Mens han kom nærmere så så han at den ene bukken var kledd i kjole, mens de andre var kledd i dress. Bukkene sa..... Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som sto der å bruset med hårene sine. Han tenkte at wow for noen fisefine bukker. Mens han kom nærmere så så han at den ene bukken var kledd i kjole, mens de andre var kledd i dress. Bukkene sa..... Anonymkode: 7d6aa...a19 Her er alle velkommen ham hun hen og then. Jeg synes vi alle skal ta en skål med noe skikkelig godt i. Mens de igjen drakk seg dritings mimret de sammen mens de ble fullere og fullere, påskekyllingen trippet på et ben og… Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 1. april Forfatter Del Skrevet 1. april Etter en totalvurdering av en ikke ubetydelig styringsinnsats dokumenteres fokus i relasjon til realitetsorienteringen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april psykedeliker skrev (3 minutter siden): Etter en totalvurdering av en ikke ubetydelig styringsinnsats dokumenteres fokus i relasjon til realitetsorienteringen. Påskekyllingen begynte å hallusinere og plutselig var det mange påskekyllinger foran ham… han skjønte ikke hvordan hvem som var hvem han var… det svevde penger godteri og damer foran ham… Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 1. april Forfatter Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): det svevde penger godteri og damer foran ham… Uavhengig av en langsiktig kvalitetssikring realiseres resultatene på tvers av resultatoppnåelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Påskekyllingen begynte å hallusinere og plutselig var det mange påskekyllinger foran ham… han skjønte ikke hvordan hvem som var hvem han var… det svevde penger godteri og damer foran ham… Anonymkode: 309a2...4fa Da bukkene til slutt fikk nok av all fanteriet og psykodramaet til påskekyllingen så ga den ene han et hardt spark i rumpa så påskekyllingen føk over brua i en voldsom fart.... Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 1. april Forfatter Del Skrevet 1. april I forhold til en integrert agenda spores tilstedeværelsen hva gjelder forholdene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Da bukkene til slutt fikk nok av all fanteriet og psykodramaet til påskekyllingen så ga den ene han et hardt spark i rumpa så påskekyllingen føk over brua i en voldsom fart.... Anonymkode: 7d6aa...a19 Og under broa bodde trollet. Hvem er det som kommer fykende over min bru sa trollet. Det er bare den fjerde bukken bruse som skal til seters og gjøre seg fet, pep påskekyllingen. OMG tenkte trollet hva er det som skjer. I år er to av bukkene kledd i dress, en i kjole, også har de med en kompis som er kledd ut som påskekylling. Tror jeg er for gammel for dette….… Anonymkode: 1a3f6...b5b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 1. april Forfatter Del Skrevet 1. april Grunnet en inkluderende orientering konkretiseres forebyggingspotensialet parallelt med helseforetaket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Hvordan er et liv i luksus for dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og under broa bodde trollet. Hvem er det som kommer fykende over min bru sa trollet. Det er bare den fjerde bukken bruse som skal til seters og gjøre seg fet, pep påskekyllingen. OMG tenkte trollet hva er det som skjer. I år er to av bukkene kledd i dress, en i kjole, også har de med en kompis som er kledd ut som påskekylling. Tror jeg er for gammel for dette….… Anonymkode: 1a3f6...b5b Påskekyllingen ditchet bukkene og bestemte seg for å vandre videre på veien mot seteren, for det ikke riktig seter han skulle til. Han skulle til seteren for påskekyllinger. Etter en stund traff han høbsemor som hadde solgt eggene sine og funnet seg sin calviler, hanen …. Anonymkode: 309a2...4fa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Påskekyllingen ditchet bukkene og bestemte seg for å vandre videre på veien mot seteren, for det ikke riktig seter han skulle til. Han skulle til seteren for påskekyllinger. Etter en stund traff han høbsemor som hadde solgt eggene sine og funnet seg sin calviler, hanen …. Anonymkode: 309a2...4fa Trollet fra den forrige brua innså etterhvert at det måtte være koronavaksinen som hadde forårsaket så mye sinnsykdom og bisarr oppførsel og bekledning blant bukkene og påskekyllingen. Han ble svært bekymret da påskekyllingen dro videre for han virket svært forvirret. Trollet tenkte at påskekyllingen umulig kunne være samtykkekompetent så han ringte legevakten for å melde sin bekymring..... Anonymkode: 7d6aa...a19 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Nå synes jeg dere kan sette en strek over denne endeløse historien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.