Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Everybody skrev (7 timer siden):

Fra at Baljeet Bhenchod tappet kontoen din.

Du skjønner at AB bare tuller? ;)

Jeg var dog borti en kar forleden som lurte på hva som mentes med et uttrykk i en e-post han hadde fått. Da jeg lurte litt på sammenhengen uttrykket var i så sa han gledesstrålende at han skulle vinne en ny telefon! Det kostet bare 30 kroner, han skulle oppgi kontonummer sitt bare. "Nei, det skal du ikke, dette er bare svindel og bedrag, det eneste du vil oppnå er at de tapper kontoen din for penger!" svarte jeg og han så meget mistenksomt på meg, "Men det er jo fra Elkjøp?!" *sukk* Jeg trodde faktisk folk hadde fått med seg at dette er bare svindel og bedrag, han leser også aviser daglig, men rullegardina gikk tydeligvis ned her. Jeg håper jo han trodde meg til slutt, men jeg er sannelig ikke sikker.

Lillemus skrev (6 timer siden):

Du skjønner at AB bare tuller? ;)

Jeg var dog borti en kar forleden som lurte på hva som mentes med et uttrykk i en e-post han hadde fått. Da jeg lurte litt på sammenhengen uttrykket var i så sa han gledesstrålende at han skulle vinne en ny telefon! Det kostet bare 30 kroner, han skulle oppgi kontonummer sitt bare. "Nei, det skal du ikke, dette er bare svindel og bedrag, det eneste du vil oppnå er at de tapper kontoen din for penger!" svarte jeg og han så meget mistenksomt på meg, "Men det er jo fra Elkjøp?!" *sukk* Jeg trodde faktisk folk hadde fått med seg at dette er bare svindel og bedrag, han leser også aviser daglig, men rullegardina gikk tydeligvis ned her. Jeg håper jo han trodde meg til slutt, men jeg er sannelig ikke sikker.

Jeg vet at det bare var tull det AB skrev.

Annonse

Everybody skrev (7 timer siden):

Hva synes dere om navnet Baljeet?

Det blir det samme som å spørre en inder hva hen synes om navnet Håkon. :) Baljeet betyr mektig og seiersrik og er nok et bra indisk navn vil jeg tro, men det hadde vært merkelig å gi navnet til en etnisk norsk gutt.

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var en gang 3 bukker bruse som skulle til sykehuset å spise seg fet på sykehusmat. 2 av de jobbet som leger, mens den 3. var pasient. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Du sier at en av de tre vise menn er en pasient?

AnonymBruker

Jeg husker en gang for noen år siden at jeg fremhevet disse tre (nachnoo hadde et annet navn den gang) som "De Tre Store" på forumet. Men fy faen hvor mye pes jeg fikk for det. Det ble side opp og side ned med kritikk av meg. Veeeeldig spesielt at ingen av dem bryr seg nå når du stadig trekker dem fram som de tre vise menn. 

Anonymkode: 049ac...0ec

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg husker en gang for noen år siden at jeg fremhevet disse tre (nachnoo hadde et annet navn den gang) som "De Tre Store" på forumet. Men fy faen hvor mye pes jeg fikk for det. Det ble side opp og side ned med kritikk av meg. Veeeeldig spesielt at ingen av dem bryr seg nå når du stadig trekker dem fram som de tre vise menn. 

Anonymkode: 049ac...0ec

Du fikk pes for det altså? Det er jo et stort kompliment vil jeg si å bli fremhevet som en vis mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...