Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

Everybody skrev (1 minutt siden):

Banken har kanskje sperret kontoen din. Kanskje de reddet deg.

Reddet fra hva? 🙂

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (7 timer siden):

Fra at Baljeet Bhenchod tappet kontoen din.

Du skjønner at AB bare tuller? ;)

Jeg var dog borti en kar forleden som lurte på hva som mentes med et uttrykk i en e-post han hadde fått. Da jeg lurte litt på sammenhengen uttrykket var i så sa han gledesstrålende at han skulle vinne en ny telefon! Det kostet bare 30 kroner, han skulle oppgi kontonummer sitt bare. "Nei, det skal du ikke, dette er bare svindel og bedrag, det eneste du vil oppnå er at de tapper kontoen din for penger!" svarte jeg og han så meget mistenksomt på meg, "Men det er jo fra Elkjøp?!" *sukk* Jeg trodde faktisk folk hadde fått med seg at dette er bare svindel og bedrag, han leser også aviser daglig, men rullegardina gikk tydeligvis ned her. Jeg håper jo han trodde meg til slutt, men jeg er sannelig ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 timer siden):

Du skjønner at AB bare tuller? ;)

Jeg var dog borti en kar forleden som lurte på hva som mentes med et uttrykk i en e-post han hadde fått. Da jeg lurte litt på sammenhengen uttrykket var i så sa han gledesstrålende at han skulle vinne en ny telefon! Det kostet bare 30 kroner, han skulle oppgi kontonummer sitt bare. "Nei, det skal du ikke, dette er bare svindel og bedrag, det eneste du vil oppnå er at de tapper kontoen din for penger!" svarte jeg og han så meget mistenksomt på meg, "Men det er jo fra Elkjøp?!" *sukk* Jeg trodde faktisk folk hadde fått med seg at dette er bare svindel og bedrag, han leser også aviser daglig, men rullegardina gikk tydeligvis ned her. Jeg håper jo han trodde meg til slutt, men jeg er sannelig ikke sikker.

Jeg vet at det bare var tull det AB skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 timer siden):

Du skjønner at AB bare tuller? ;)

Uten hensyn til en ikke ubetydelig styringsinnsats utvides erfaringsutvekslingen på bakgrunn av evalueringen.

Endret av psykedeliker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...