Gå til innhold

Trening uke 13


emilie321

Anbefalte innlegg

emilie321

Uka er ikke over ennå, men fikk så lyst til å skrive. Etter mye sykdom og et veldig stillesittende liv pga dette, så greide jeg å komme meg på treningssenter i dag.  Holdt på i flere timer med å motivere meg til å gå tross mye angst. Visste at det ville være mye folk der og da var det ekstra vanskelig å gå.  Men jeg greide det. Holdt ikke på lenge, bare 45min, men det holdt i dag. Har fått beskjed om å begynne forsiktig, så da hører jeg på fagfolkene.  Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

emilie321
Vhanja skrev (5 minutter siden):

Så bra! Det kan du virkelig være stolt av! :D 

Takk!   Er faktisk litt stolt over at jeg greide å gå og å gjennomføre.  Har jo blitt inspirert av flere her inne, bla deg og hva du har fått til. For det er imponerende 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (2 minutter siden):

Takk!   Er faktisk litt stolt over at jeg greide å gå og å gjennomføre.  Har jo blitt inspirert av flere her inne, bla deg og hva du har fått til. For det er imponerende 😊

Aw, tusen takk! Så utrolig gøy at jeg kan inspirere andre. ❤️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det var påske og jeg ville nyte late dager hjemme, så var jeg bevisst på at jeg fortsatt ville opprettholde noe trening. Så er fornøyd med ukas innsats.

Mandag: Karatetrening
Tirsdag: Fridag
Onsdag: Styrketrening
Torsdag: 3 km tur
Fredag: 2,5 km tur
Lørdag: Styrketrening
Søndag: 3,3 km tur

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig aktiv denne påsken.

Skiturer nesten hver dag.

7, 14, 12, 32, 8 og 32 km.

Noen i skisporet, men et par av dem er turer på fjellski terrenget. Den lengste var topptur med omtrent 1000 høydemeter.

Jeg har hatt så mange elendige uker at det er godt med revansje. Jeg tror aldri jeg har gått så mange km i påsken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Grendel skrev (18 minutter siden):

Jeg har vært veldig aktiv denne påsken.

Skiturer nesten hver dag.

7, 14, 12, 32, 8 og 32 km.

Noen i skisporet, men et par av dem er turer på fjellski terrenget. Den lengste var topptur med omtrent 1000 høydemeter.

Jeg har hatt så mange elendige uker at det er godt med revansje. Jeg tror aldri jeg har gått så mange km i påsken. 

Å i heiane!, som vi sier her 😁😱😁

Min uke har vært meget rolig, fordi mannen har hatt noen merkelige smerter, så da ble det ikke noe ski på oss. Men vi har produsert to storsekker med ved, så det er nå litt. Og så gikk jeg tur med sønnen en dag, ca 6 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har hatt en aktiv påske med skiturer nesten hver dag allerede fra palmehelga. Ei uke med skiturer hver dag minus onsdag.  Da vi var nede i bygda på handletur. I tillegg har jeg måket snø nesten hver dag også. I hvert fall de første dagene. 

Jeg tror jeg har blitt generelt sterkere i hele kroppen av all snømåkinga i vinter. Jeg tåler mer uten å få vondter i rygg eller andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

Det har omtrent ikke vært snø hos oss, så det ble ingen skitur, det var faktisk så lite snø at vi valgte å dra fra hytta på lørdag - den dagen det var aller finest vær. Vi gikk en tur på føttene i terrenget to av dagene da, tungt nok det i råtten snø, isete myrer, med vintertøy og tunge sko. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...