Gå til innhold

Godte - etc.- stopp


Anbefalte innlegg

Jeg har havnet på galeien hva angår softis, smågodt og kaker og hater det når sola nå kommer fram. Pr. nå hadde jeg ikke beveget meg i nærheten av en strand, og jeg som elsker sommerliv. Skjønner at 10 uker ikke er tid nok til å oppnå aller mest, men det bør være mulig å oppnå noe(selv om våren er den beste tiden, og det er nå jeg gjerne skulle hatt det litt bedre.) Jeg starter derfor nå med «godte-etc.-stopp». Har lagt inn en åpning for is/kake 17. mai og ved en spesiell dag i juni. Sånn da har jeg gitt meg selv litt press og inviterer samtidig noen av samme kaliber til å joine :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra hvis du klarer det! Jeg er selv i en prosess nå med å gå ned i vekt, trene og spise sunnere. 

Jeg klarer ikke holde meg borte fra snop så lenge så per nå skeier jeg ut annenhver helg og unner meg bittelitt den andre helga. Skulle jeg hatt full stopp så hadde jeg nok gått på en smell temmelig kjapt.

Men vi er forskjellige og for noen er det å stoppe helt det beste. Heier på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (5 timer siden):

Men vi er forskjellige og for noen er det å stoppe helt det beste. Heier på deg! :)

Takk det samme! Skjønner egentlig hvordan jeg skal klare det når jeg ikke har fått det til på så lenge men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (41 minutter siden):

Takk det samme! Skjønner egentlig hvordan jeg skal klare det når jeg ikke har fått det til på så lenge men. 

Hvis du tviler før du i det hele tatt har begynt så kan du jo tenke litt på om full stopp er beste løsning for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (7 timer siden):

Jeg har havnet på galeien hva angår softis, smågodt og kaker og hater det når sola nå kommer fram. Pr. nå hadde jeg ikke beveget meg i nærheten av en strand, og jeg som elsker sommerliv. Skjønner at 10 uker ikke er tid nok til å oppnå aller mest, men det bør være mulig å oppnå noe(selv om våren er den beste tiden, og det er nå jeg gjerne skulle hatt det litt bedre.) Jeg starter derfor nå med «godte-etc.-stopp». Har lagt inn en åpning for is/kake 17. mai og ved en spesiell dag i juni. Sånn da har jeg gitt meg selv litt press og inviterer samtidig noen av samme kaliber til å joine :) 

Har du vurdert å melde deg på dette: https://www.kickstart.no/?gclid=EAIaIQobChMIrMaMj9uhhQMVJRaiAx24kw6OEAAYASAAEgK3YvD_BwE   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-

Jeg har en bekjent som har brukt hundretusener på slanking på ca 10 år. Hen har bla tatt slankeoperasjon, gått på utallige dietter og prøvd det meste. 

Det er bellønning mange ikke ser. De får det ofte ikke bedre selv om de går ned både 20 og 30 kg. Det sprekker til slutt- hver gang. 

Jeg tror man må reparere hodet. Det er der det sitter i veldig mange tilfeller, men nå får jo noen hjelp av sprøyter da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt kick på kaker, sjokolade og dessert for tiden, jeg skal forsøke å skjerpe meg 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Kjempefint hvis du greier det, men akkurat nå så er jeg ikke motivert for en 100% godtestopp. Prøver å holde meg til en dag i uka (fredag eller lørdag). Har egentlig mer enn nok med det og å få trent + andre ting jeg må følge opp.  Ønsker deg iallefall lykke til. Håper virkelig du greier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (17 minutter siden):

Det høres veldig bra ut, men det var litt av en pris. 😶

Jeg har ikke prøvd det selv, men hørt om folk som er godt fornøyde. Det koster jo veldig mye, men da kan man jo heller ikke forsvare å ikke fullføre opplegget;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...