Gå til innhold

Trening uke 14


Vhanja

Anbefalte innlegg

Dette har vært min beste uke så langt. Fem hele treningsøkter fikk jeg inn! Det er ikke noe jeg vil klare hver uke, og det er heller ikke et mål i seg selv. Men nå passet det denne uka, så da kjørte jeg på.

Mandag - Styrketrening
Tirsdag - Karate
Torsdag - Styrketrening formiddag + karatetrening kveld
Søndag - Styrketrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Oi, så bra!!! 

Jeg har ikke trent noe! Er på tur med koret og synger i timesvis hver dag, men akkurat trening er det ikke 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Vhanja skrev (7 timer siden):

Dette har vært min beste uke så langt. Fem hele treningsøkter fikk jeg inn! Det er ikke noe jeg vil klare hver uke, og det er heller ikke et mål i seg selv. Men nå passet det denne uka, så da kjørte jeg på.

Mandag - Styrketrening
Tirsdag - Karate
Torsdag - Styrketrening formiddag + karatetrening kveld
Søndag - Styrketrening

Bravvo ! :) Du har vært flink. 

Jeg kom sent i gang denne uka, men den endte ganske bra. 

Onsdag: Power walk i motbakker sammen med samboer. 5 km. Ikke så langt, men det var bratte bakker. 

Torsdag : Gåtur.  4 km pga dårlig vær . 

Lørdag : Trening på Sats. 40 min kondisjon på tredemølle og ca 1 time med styrketrening for hele kroppen. Kjenner det godt i armene i dag. 

Søndag : Beste dagen. Power walk sammen med samboer. 12,5 km på asfalt. Måtte småløpe litt innimellom også for å ta han igjen.  Det er lenge siden jeg har gått en såpass lang tur på asfalt, så jeg ble stiv på fremsiden av hoftene. 

Ligger i sofaen nå. Er sliten og kjenner at kroppen har fått kjørt seg, men har god samvittighet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Har fått til to økter (en kort), men har hatt mange avtaler denne uka + at jeg var bortreist fra fredag til søndag kveld. Er fornøyd med det jeg har fått til denne uka. 

Mandag: treningssenteret, syklet 15min og 45min med apparater. 

Tirsdag: Hjerteskolen, syklet 30min + div øvelser med armene mens jeg syklet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

Tirsdag ble det en liten økt med mølle, øvelser for skuldre og bein og litt rockering.

Lørdag en god tur med ungene hvor vi også sjekket ut to aktivitetsparker her hvor jeg bor med noen apparater, noen treningsøkt ble det jo ikke, men vi gikk nå en tur i alle fall.

Søndag var vi og spilte bowling i 4 timer og jeg var temmelig sliten i hender, armer og skuldre etterpå! Jeg kom nest sist i det første spillet, men tapte de 6 neste - men fy søren så gøy det er! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...