Gå til innhold

Er det mulig å være feit når du veier 46 kg 172 høy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på om jeg lider av muskelsvinn, jeg har ingen muskler igjen....men samtidog har jeg helt gret på kroppen. 

 

Anonymkode: 312c7...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lurer på om jeg lider av muskelsvinn, jeg har ingen muskler igjen....men samtidog har jeg helt gret på kroppen. 

 

Anonymkode: 312c7...a95

Nei. Da er du alvorlig syk …

Anonymkode: 31e46...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lurer på om jeg lider av muskelsvinn, jeg har ingen muskler igjen....men samtidog har jeg helt gret på kroppen. 

Anonymkode: 312c7...a95

Det er ikke det minste rart at du ikke har muskler når du er undervektig grad 3 med en bmi på 15,5... Kroppen din har ingenting å gå på og har begynt å tære på musklene dine for å overleve. Du vet godt hva du må gjøre for å snu dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjelpe meg du må jo spise. Dette er jo farlig for deg. Høres ut som du har spiseforstyrrelse. Jeg er 172 cm og er 66 kg. Jeg har ikke så mye å gå på. og du er jo 20 kg lettere enn meg. Skulle nesten bedt deg ta bilde av å ta bilde av kroppen din for å se hvordan den ser ut. 

Anonymkode: 2ff6b...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krøll47

Det er mulig å ha oppblåst buk/kuleaktig mage for eksempel, eller vannansamling pga underernæring og dehydrering. Tenk på bilder fra media med typisk sultende barn med kulemage. Men man er jo ikke feit med så liten kroppsvekt. Da må det handle om proporsjoner som resultat av undervekt og manglende næring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Dette var lite.  Jeg er selv 1.67 m høy. Og veier ca 69 kg. Jeg er innenfor normal bmi. Du er høyere enn meg, og langt tynnere. Du er nok undervektig, tenker jeg . Viktig å få i seg nok næring. Mulig du burde tatt et legebesøk for å sjekke vitaminer og ta blodprøver. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...