Gå til innhold

Og der sovnet doktoroline

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Lillemus skrev (15 minutter siden):

Det kommer helt an på. :) Om man har sex der begge vil med en man er glad i så kan sex være helt fantastisk og det fineste man kan dele. ❤️ 

Dersom man er i fruktbar alder er det hensiktsmessig med sex. Etter det burde man vært ferdig med den slags. Det vil si etter 30 år. 

Anonymkode: 1baeb...aa8

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dersom man er i fruktbar alder er det hensiktsmessig med sex. Etter det burde man vært ferdig med den slags. Det vil si etter 30 år. 

Det høres ut som om du har et veldig kjedelig liv.

Anonymkode: bd4ce...532

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

32 og har ikke begynt. Det var en del av det ubehagelige med opplevelsen. Jeg har unngått nærhet med andre i frykt for å være dum. 

UtakknemligDiva skrev (9 timer siden):

32 og har ikke begynt. Det var en del av det ubehagelige med opplevelsen. Jeg har unngått nærhet med andre i frykt for å være dum. 

Noen ganger må man bare gjøre som man vil framfor å vente på rett tidspunkt. For da risikerer man at tidspunktet aldri kommer. 

UtakknemligDiva
Glitter skrev (37 minutter siden):

Noen ganger må man bare gjøre som man vil framfor å vente på rett tidspunkt. For da risikerer man at tidspunktet aldri kommer. 

Handlet ikke om tidspunkt for meg. Men at jeg ikke turte å tro at det var mulig for en mann å være glad i meg. Og jeg ville beholde selvkontrollen, ikke gjøre noe som fristet.

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det gjelder selvsagt begge kjønn? Menn som er i forhold med en kvinne som ikke kan få flere barn, bør dumpe henne og finne seg en ny, hvis han ikke vil leve uten sex? Er dette kun aldersbasert, eller gjelder det også yngre par der den ene har sterilisert seg, eller som bruker prevensjon fordi "hensikten" allerede er oppnådd, dvs. de har fått de barna de ønsker seg?

AnonymBruker
laban skrev (7 timer siden):

Det gjelder selvsagt begge kjønn? Menn som er i forhold med en kvinne som ikke kan få flere barn, bør dumpe henne og finne seg en ny, hvis han ikke vil leve uten sex? Er dette kun aldersbasert, eller gjelder det også yngre par der den ene har sterilisert seg, eller som bruker prevensjon fordi "hensikten" allerede er oppnådd, dvs. de har fått de barna de ønsker seg?

Jeg tenker en bør være ferdig med sex inntil 30 år av den grunn av at det øke sjansene for utviklingsforstyrrelser, og den slags. Samtidig er verden nokså overbefolket i tillegg. 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Alle menn burde bli sterilisert når de fyller 50 år

Anonymkode: f6a4e...3be

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker en bør være ferdig med sex inntil 30 år av den grunn av at det øke sjansene for utviklingsforstyrrelser, og den slags. Samtidig er verden nokså overbefolket i tillegg. 

Jeg tenker at det ikke er så stress med hvilken alder man steriliserer, så lenge man tar de stygge og dumme. Mange eldre fra 30 og oppover er både penere og smartere enn mange unge faktisk. 

Endret av Kayia
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dersom man er i fruktbar alder er det hensiktsmessig med sex. Etter det burde man vært ferdig med den slags.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får ikke helt med meg om du mener at man ikke bør ha sex hvis man ikke er interessert i å få barn, eller om du ikke har forstått at man for det første kan bruke prevensjon og for det andre ikke trenger å slutte med sex selv om man ikke er fruktbar lenger? Jeg skjønner heller ikke hvor de 30 årene kommer fra - er det antall år etter at man er kjønnsmoden, eller faktisk alder?

Naturen sørger for at kvinner ikke er fruktbare i høy alder, Men det er mange av begge kjønn som ikke opplever seg som "ferdige med den slags" selv om det ikke kan bli barn av det. Det er vel egentlig ikke så plagsomt for andre? 

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (1 time siden):

Jeg tenker at det ikke er så stress med hvilken alder man steriliserer, så lenge man tar de stygge og dumme. Mange eldre fra 30 og oppover er både penere og smartere enn mange unge faktisk. 

Alle har to ulver i seg hvor man får et valg. En god ulv og en slem ulv, nå brukte du slemme ulven i deg. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alle har to ulver i seg hvor man får et valg. En god ulv og en slem ulv, nå brukte du slemme ulven i deg. 

Nei det gjorde jeg ikke, jeg brukte en blanding mellom sarkame og ironi når jeg svarte i samme ånd som dere to jeg siterte. Dere har argumentert igjen og igjen for at ufruktbare skal steriliseres og at "gamle" over 30 år ikke burde ha sex, og slikt må man kunne forvente at blir møtt med samme mynt.

Ulv sier du, jeg tenker mer at jeg møtte kalkun med kalkun.

Endret av Kayia
AnonymBruker
Kayia skrev (22 minutter siden):

Nei det gjorde jeg ikke, jeg brukte en blanding mellom sarkame og ironi når jeg svarte i samme ånd som dere to jeg siterte. Dere har argumentert igjen og igjen for at ufruktbare skal steriliseres og at "gamle" over 30 år ikke burde ha sex, og slikt må man kunne forvente at blir møtt med samme mynt.

Det var ikke det jeg mente med det jeg skrev. Jeg sa at sex er oppskrytt og til å holde på med når man skal formere seg. 

AnonymBruker
Kayia skrev (24 minutter siden):

Og menn på 50 år burde bruke prenvensjon hvis de skal ha det sånn at de ikke blir pensjonist før barnet er 20. 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Og menn på 50 år burde bruke prenvensjon hvis de skal ha det sånn at de ikke blir pensjonist før barnet er 20. 

Folk må da vitterligen kunne velge dette selv, uten at andre skal mene så mye om det. Min far var nærmere 50 enn 40 da jeg ble født, og mamma godt over 40. Min jr - altså deres barnebarn - gikk på videregående da min far døde, mens min mor lever i beste velgående og var stolt tilskuer da min jr var ferdig på universitetet nå nylig.

Livet er ikke matematikk, så holdninger til hva man skal og ikke skal gjøre bør begrenses til ens egen lille sfære framfor å generaliseres til hva som er best for andre.

Jeg skal ikke ha flere barn nå, men har minst like stor glede av å ligge som før. Jeg har slettes ikke tenkt å slutte med dette selv om jeg ikke skal ha flere barn.

Endret av Kayia
AnonymBruker
Kayia skrev (28 minutter siden):

Folk må da vitterligen kunne velge dette selv, uten at andre skal mene så mye om det. Min far var nærmere 50 enn 40 da jeg ble født, og mamma godt over 40. Min jr - altså deres barnebarn - gikk på videregående da min far døde, mens min mor lever i beste velgående og var stolt tilskuer da min jr var ferdig på universitetet nå nylig.

Livet er ikke matematikk, så holdninger til hva man skal og ikke skal gjøre bør begrenses til ens egen lille sfære framfor å generaliseres til hva som er best for andre.

Jeg skal ikke ha flere barn nå, men har minst like stor glede av å ligge som før. Jeg har slettes ikke tenkt å slutte med dette selv om jeg ikke skal ha flere barn.

Ok .. synes ikke at man burde si høyt at man ligger når man regnes for å være utgått på dato, fra naturens side. Jeg blir noe flau av å lese dette. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok .. synes ikke at man burde si høyt at man ligger når man regnes for å være utgått på dato, fra naturens side. Jeg blir noe flau av å lese dette. 

Her i huset sier vi ikke at vi ligger, vi elsker eller knuller. 😁 Bedre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...