AnonymBruker Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver? Jeg spør fordi jeg stort sett har sånne faser der jeg spiser det samme pålegget også nå er jeg litt lei av det jeg har spist i det siste, altså brunost og smøreost med parmesan og spekeskinke. Anonymkode: c4ffb...07d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Norwegia og jordbærsyltetøy har jeg dilla på nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Per nå er det: - Brunost - Kyllingpålegg med pepper og hvitløk og gulost - Kyllingpålegg med pepper og hvitløk og chilikrydret kremet kalkunsalat - Makrell i chilitomat 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Vhanja skrev (1 minutt siden): - Makrell i chilitomat Den er god, spiste bare det en periode. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Jeg spiser nesten bare knekkebrød og da ser det slik ut. Sammen med dette en kopp med Earl grey te. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver? Jeg spør fordi jeg stort sett har sånne faser der jeg spiser det samme pålegget også nå er jeg litt lei av det jeg har spist i det siste, altså brunost og smøreost med parmesan og spekeskinke. Anonymkode: c4ffb...07d Jeg er et vanemenneske av dimensjoner når det kommer til pålegg og kan spise det samme i årevis...! Makrell i tomat med ekstra pepper. Smør, kaviar og hvitost. Nå har jeg fullstendig dilla på smør, hvitost, salatblad (crispisalat), roastbiff eller annet biffpålegg med agurk og paprika på toppen. Elsker det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Jeg varierer, men jeg kommer alltid tilbake til Mills kaviar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april morsan skrev (1 minutt siden): Jeg varierer, men jeg kommer alltid tilbake til Mills kaviar. Ja Mills kaviar er beste pålegget synes jeg også, men enda bedre med grønnsaker på. Tidligere hadde jeg dilla på vårløk på. Nå er det rocculasalat, men jeg blander gjerne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Nicklusheletida skrev (4 minutter siden): Ja Mills kaviar er beste pålegget synes jeg også, men enda bedre med grønnsaker på. Tidligere hadde jeg dilla på vårløk på. Nå er det rocculasalat, men jeg blander gjerne. Har aldri hørt om kaviar kombinert slik før jeg så bildet ditt. Men det må jeg prøve 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april For tiden har jeg dilla på knekkebrød med kylling pålegg med paprika og urter + egg og majones. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april morsan skrev (10 minutter siden): Har aldri hørt om kaviar kombinert slik før jeg så bildet ditt. Men det må jeg prøve Jeg har fått dilla på dette. Jeg har begynt å ta på enda mer rocculasalat nå enn da dette bildet ble tatt. Nam ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mëmëso Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Av sånn luksuspålegg tror jeg det må bli tomat og egg, med majones og salt+pepper. Eller hjemmelaget tunfisksalat med tomat og sitronpepper. Eller avokado, rømme og sitronpepper. Eller roastbiff med løk, remulade og sylteagurk. Til vanlig er jeg glad i gulost med paprika, druer eller reddik. Eller brunost med agurk. Eller makrell i tomat. Leverpostei og sylteagurk. Er også glad i salater, italiensk med agurk, rekesalat med tomat, chilikreps o.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krøll47 Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Trenger kun Jarslberg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Spiser egentlig lite brød, men kommer bestandig tilbake til godt brød med brunost (Gudbrandsdal) og salami med agurk og/eller paprika. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Jeg har også hatt lange faser med hangup på pålegg, og kombinasjonen egg og kaviar eller makrell i tomat har vært følgesvenner i åresvis. Jeg smører på kaviar hjemme, men tar med kokt egg helt og deler det på jobb. Makrell smøres på der og da og jeg bruker da en sånn boks. I det siste har jeg fått dilla på dette tvilsomme produktet, og tar da med et par skiver sitron for å legge på toppen. For hjemmebruk kjøper jeg gjerne et krabbeskjell og fordeler på to skiver, men det blir litt mye å utsette kollegaer med på jobb, de sliter nok med makrellen fra før. Ellers syns jeg grov leverpostei, gjerne hjemmelagd, med hakket vårløk er yummi. Jeg syns ellers røkt makrell er godt med majones under, og brie med tomat eller litt marmelade er også en favoritt. Jeg kan også finne på å ta med eggerøre med gressløk på jobb. Alt over - kanskje med unntak av brie, passer best på skive (rugbrød) etter min smak, men smaken er som kjent som baken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april For tiden: Philadelphia light på veldig grovt brød. Noen ganger med hamburgerrygg i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Ost - gjerne brunost eller nøkkelost hvis det gjelder matpakke. Jeg spiser brødskiver nesten bare som medbragt lunsj. Helgefrokost med grove rundstykker: Sunnmøre Peppermakrell, som ikke er i tomatsaus: https://vetduat.no/produkt/100169053/maritim-food-as/peppermakrell-150-g-sunnmore Av de vanlige kjedene er det bare Rema som selger den. Europris hadde den inntil nylig, mulig det bare er en midlertidig mangel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april (endret) De siste ukene/mnd har det vært en del salami-siliana, noen ganger med italiensksalat på, på brødskiva, eller ristetbrød med peanøttsmør(smud versjon) med litt jorbærsyltetøy over. Men om vi skal snakke knekkebrød så er det oftest frokostknekkebrød med softflora og multesyltetøy fra coop(erdenbeste), siliana eller tomatost. Kjøpte jarlsberg nylig så det blir kanskje det framover og ristetbrød med sjokade. Men det det går i aller mest sånn året rundt er vel kaviar og majones, egg og norvegia hvitost, makrell, syltetøy, og smørost tror jeg. Men liker det meste og varierer en del. Nå tenker jeg rundstykker med kokaegg og ansjosbiter og en kopp kakao på søndag🤭 (Jeg babler om mat på natta i natt også ser jeg, aner jeg et mønster montro..) 😳 Så tilbake til trådtittelen, så har jeg alt for mange favoritter🥴 Endret 17. april av farløs Rettet litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Nicklusheletida skrev (5 timer siden): Jeg spiser nesten bare knekkebrød og da ser det slik ut. Sammen med dette en kopp med Earl grey te. Det så veldig spennende og nytt ut (for min del). Hadde vært artig å prøve det😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april (endret) Ikke så sunt da, men sjokonøtt er jo godt. Ellers smøreost spansk paprika, ei skinke og oppkjært egg og chili explosion på toppen. Med rødløk og perletomater. Endret 18. april av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.