Gå til innhold

Trening uke 16.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Tirsdag : Power walk med samboer. 7 km. 

Onsdag Trening på Sats. Kondisjon på tredemølle i 35 min og 45 min styrke. 

Lørdag : Skitur 12 km.

Søndag : Skitur 16 km. 

Hva med dere andre ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg får rapportere, selv om det kun er vedarbeid her i huset for tiden!

Mandag: 1 time (løfte kubber ut av skogen og frem til grusvei)

Tirsdag: 2 timer (løfte kubber oppå tilhenger,  og lø dem pent når mannen har kløyvd)

Torsdag: 1,5 time - som tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei uke her.

Mandag: Styrketrening
Tirsdag: Karatetrening
Fredag: Styrketrening
Søndag: 8 km tur

Det er lengste turen jeg har gått etter operasjonen, så er fornøyd med det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjennomførte standardopplegget: to joggeturer på 5km og 10 km.

Det går litt treigere enn før. Kanskje ikke verre enn at det går seg til når det har vært joggesesong en stund. Jeg blir jo eldre, men jeg har ikke noe vondt noe sted.

Målet for denne uken er å sykle til jobb minst én gang. Nå har jeg sagt det, så da får jeg gjøre det. Jeg bor sånn at det er en ganske bra økt for meg.

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok uke for meg.

To korte og raske fjellturer. ca. 250 høydemeter fordelt på ca 1,5 km en vei. Litt "klatring". Er i dårlig form, og fikk opp pulsen.

Og to løpeturer, ca. 3 km. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke falle helt ut av treningsrutinen min så har jeg hatt to økter med veldig lett styrketrening, og så har jeg fortsatt med rolige skogsturer daglig. Nå er det bare noen dager til jeg har lov til å trene fullt  etter operasjonen. Jeg er skikkelig rastløs nå om dagen så det skal bli godt å komme ordentlig i gang igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Vhanja skrev (På 22.4.2024 den 6.37):

Grei uke her.

Mandag: Styrketrening
Tirsdag: Karatetrening
Fredag: Styrketrening
Søndag: 8 km tur

Det er lengste turen jeg har gått etter operasjonen, så er fornøyd med det. :) 

Jeg så dette først nå. Så utrolig bra ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (5 minutter siden):

Jeg så dette først nå. Så utrolig bra ! :)

Takk! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Grendel skrev (På 22.4.2024 den 7.30):

Jeg gjennomførte standardopplegget: to joggeturer på 5km og 10 km.

Det går litt treigere enn før. Kanskje ikke verre enn at det går seg til når det har vært joggesesong en stund. Jeg blir jo eldre, men jeg har ikke noe vondt noe sted.

Målet for denne uken er å sykle til jobb minst én gang. Nå har jeg sagt det, så da får jeg gjøre det. Jeg bor sånn at det er en ganske bra økt for meg.

Det er jo bra dette og jeg kjenner meg igjen i hvordan du tenker :) Ja, vi blir eldre og mitt ambisjonsnivå har gradvis endret seg. Jeg er  mindre opptatt av å ha synlige muskler til bikinisesongen ( muligens fordi det krever så mye mer arbeid nå , så det må jeg bare gi opp) og mer opptatt av hvordan jeg føler meg. Jeg føler meg frisk og sterk og  har ikke noen vondter noe sted 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Mëmëso skrev (På 22.4.2024 den 10.14):

Ok uke for meg.

To korte og raske fjellturer. ca. 250 høydemeter fordelt på ca 1,5 km en vei. Litt "klatring". Er i dårlig form, og fikk opp pulsen.

Og to løpeturer, ca. 3 km. 

Veldig bra dette også :)Jeg gleder meg til sommerens fjellturer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Martine skrev (På 22.4.2024 den 11.22):

For å ikke falle helt ut av treningsrutinen min så har jeg hatt to økter med veldig lett styrketrening, og så har jeg fortsatt med rolige skogsturer daglig. Nå er det bare noen dager til jeg har lov til å trene fullt  etter operasjonen. Jeg er skikkelig rastløs nå om dagen så det skal bli godt å komme ordentlig i gang igjen. 

Så flinke mange av dere har vært da :)Det gir meg inspirasjon. Jeg kommer ikke til å ha så mye å melde når søndagen kommer ( fordi jeg har annet å drive med denne uka) , men det skal bli bedre når jeg kommer hjem fra tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...