Gå til innhold

Trening uke 17.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Den ble så som så da det har vært mye annet på programmet. 

Onsdag : Trening på Sats. Tredemølle og styrke for hele kroppen. 

Lørdag : Mye byvandring da vi er i Haag nå. 

Søndag : Dagen i dag ble bra. Først mye byvandring med datter som guide og deretter dro vi et sted og leide sykler for å sykle rundt å se på tulipaner. Vi syklet over 2 mil. Riktignok veldig flatt, men vi syklet i kraftig motvind, så jeg følte det var trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Endelig en god uke!!!!

I am back! Etter å ha hatt en altfor lang pause fra treningssenteret, har jeg vært der 2 ganger denne uka!

Mandag: Omlag en times vedjobbing, tror jeg.

Tirsdag: styrketrening på treningssenteret , 1 time. Trente bein og rygg.

Onsdag:  40 min jobbing med ved.

Torsdag: 1 time jobbing med ved.

Fredag: 30 min styrketrening, armer og skuldre, på treningssenteret.

Lørdag: Vi jobbet i 4-5 timer med veden. Ble endelig ferdig! Var SÅ sliten lørdag ettermiddag!

Søndag: 1 times rask tur i skogen med mannen. OG: 22 min jogging uten stans! Har ikke løpt siden I sommer. Hadde bestemt meg for å begynne igjen denne uka, så 21.25 satte jeg i gang 😁🤣😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt en så god uke. Var mye som skjedde forrige uke så fikk bare inn èn styrkeøkt. Satser på en bedre uke nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også og trente styrke for første gang på veldig lenge. Jeg holdt løftet, og syklet til jobb én dag. Jeg fikk tatt en 10 km joggetur.Jeg har også vært ganske aktiv med et lite byggeprosjekt.

Typisk nok var både styrketreningen og joggeturen på søndag. Syklingen på fredag.

Skal man gjøre noe i løpet av en uke så kan man ikke utsette til mandag. Sånn er reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre joggeturer, og en lang men relativt slakk fjelltur. Har vært lite aktiv utenom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Grendel skrev (32 minutter siden):

Typisk nok var både styrketreningen og joggeturen på søndag. Syklingen på fredag.

Skal man gjøre noe i løpet av en uke så kan man ikke utsette til mandag. Sånn er reglene.

Akkurat!

Uff, tenk å vente med joggetur til seint søndag kveld 🙃😳😁 Men fulgte jo reglene, og utsatte ikke til i dag! 

Men nå er vi back on track, både du og jeg! Det var faktisk gøy å løpe. Trodde det skulle bli grusomt, men det var ikke det. Men fort gikk det ikke 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Må bare fortelle,  selv om det er midt i uka, at jeg har løpt igjen! Nå enda lenger inn i skogen, tipper det ble ca 30 min I ett strekk uten stans. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mëmëso
påskelilje skrev (13 timer siden):

Må bare fortelle,  selv om det er midt i uka, at jeg har løpt igjen! Nå enda lenger inn i skogen, tipper det ble ca 30 min I ett strekk uten stans. Herlig!

Supert :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...