påskelilje Skrevet 6. mai 2024 Skrevet 6. mai 2024 Jeg avsluttet uka før med en joggetur (etter null jogging siden sommeren!). Etter det ble det slik: Onsdag: løp i 30 min i skogen uten stans. Fredag: løp i 43 min i skogen uten stans. Søndag: styrketrening armer og skuldre, 30 min. 5 Siter
Vhanja Skrevet 6. mai 2024 Skrevet 6. mai 2024 Bra uke, påskelilje! Her ble det en veldig bra uke, fem treninger. Mandag: Styrke (leg day) Tirsdag: Karate Torsdag: Styrke (overkropp) + Karate Søndag: Styrke (fullkropp) 3 Siter
Nicklusheletida Skrevet 6. mai 2024 Skrevet 6. mai 2024 Her har det vært ei uke med bare gåing, men skal straks avgårde til Sats nå. Uka ble slik : Jeg foretrekker å opplyse i km, da minutter sier meg ikke så mye mandag : 6, 6 km tirsdag : 9,5 km onsdag : 8 km torsdag : 5 km. fredag : 3 km Helga gikk bort i tur til plantasjen, planting på verandaen og 90- årsdag, så ble ingen ting i helga. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.