Nicklusheletida Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Da var siste skitur tatt for denne sesongen. Uka ble slik : Mandag : Trening på Sats. Halvtime i oppoverbakke på tredemølle. 1 time styrke for hele kroppen. Tirsdag : Det samme som mandag. Torsdag : Skitur. 9,5 km. Fredag : Liten kveldstur på fjellet etter at hyttekontordagen var over. 6 km. Delvis bare veier og delvis snødekte stier. Lørdag : Gåtur 9 km. I dag ble det en veldig lat dag på verandaen før vi kjørte hjem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai (endret) Forrige uke ble helt elendig mtp på trening, men jeg gjorde mye annet gøy 😁 Mandag: sove ut etter å ha hentet dattera på Gardermoen om natta + full jobbdag etterpå 😱 Tirsdag: Jobb+ fullt program med diverse fra 16 til 22.15 Onsdag: Kurs + startet langhelg med kjøring til Østlandet Torsdag: Kjøre til nordvestlandet Fredag: Besøke sønnen. Gikk rolig tur i flere timer, men bare lav puls og sakte tempo! Lørdag: Besøke dattera og starte kjøringen sørover Søndag: Kjørte hjem 60 mil. OG SÅ DERE, så tok jeg en liten joggetur på 25 min etter middag!!! Er kry over det 😁😁😁 Så det ble eneste treningen den uka 😁 190 mil i bilen ble det 😱 Ikke akkurat heftig treningsuke! Endret 13. mai av påskelilje 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Jeg har vært aktiv med et lite byggeprosjekt, som på en måte har gått foran treningen. Det er litt rart å droppe en ekte jobb til å løfte jernklumper opp og ned, men jeg tok tok en tur allikevel. Altså: Én runde styrketrening. Én joggetur på 10km 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.