Gå til innhold

Trening uke 19


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Jeg har begynt å sykle igjen! Litt tvunget, fordi den ene bilen er midlertidig ute av drift - men det passet jo fint med dette fine været vi har hatt! Slik var min forrige uke:

Mandag-torsdag: Syklet til og fra jobb (elsykkel), ca 7,5 km hver vei. Om morgenen sykler jeg såpass på at jeg får middels høy puls og blir svett. Ofte litt roligere om ettermiddagen. Brukte i tillegg sykkel på alle småturer i nærområdet, inkludert handling av mat.

Søndag: 2 timers tur i skogen med mannen + sykkeltur til byen med mannen om kvelden (11 km hver vei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Jeg hadde glemt tråden jeg, så måtte sjekke skrittelleren nå. 

Vi var på en powerwalktur på søndag . Vi gikk fra her vi bor og opp bakkene til Grefsenkollen. Vi gikk forskjellige ruter opp og ned og det ble 12 km. 

Ellers ble uka ganske dårlig. Jeg husker ikke, men jeg tror jeg var på Sats i begynnelsen av uka. Ellers var det mest forberedelser til 17 mai pluss sen jobbing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel

Skulle dette egentlig være uke 20?

Jeg var i alle fall på to fjellturer den uka pluss styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Grendel skrev (9 timer siden):

Skulle dette egentlig være uke 20?

Jeg var i alle fall på to fjellturer den uka pluss styrketrening.

Ups! Jeg som telte feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...