Gå til innhold

Behandleren min stinker svette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Finnes slike operasjoner? Er ikke frekk med henne. Hvor tar du det fra? 

Anonymkode: c4aae...bfb

Dette er en operasjonsmetode man kan benytte for svette i armhuler og lyske. Operasjonen er enkel og man skjærer vekk det hårbærende området hvor det er mange svettekjertler. Effekten er ofte svært god, men man etterlater arr og dette er en operasjon hvor man ofte får sårinfeksjoner.

Anonymkode: fbb12...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei tror kanskje hun glemmer deo .. jeg betaler dyrt for timene mine. Hvis jeg tar på meg nese klype neste gang tror u hun da forstår problemet? 

Anonymkode: c4aae...bfb

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Går av plikt og for at jeg slipper og betale det selv. Ren pine på alle måter. Faktisk om du lurte. 

Anonymkode: c4aae...bfb

Det kan være vrient å holde orden og redo på hva en sier når det bare er vrøvl...

Har du kjedet deg i helgen? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (3 minutter siden):

 

Det kan være vrient å holde orden og redo på hva en sier når det bare er vrøvl...

Har du kjedet deg i helgen? ;) 

Nei. Men det jeg mener er at all behandling dekkes privat, og privat dekkes selv, ikke sant? 

Anonymkode: c4aae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei. Men det jeg mener er at all behandling dekkes privat, og privat dekkes selv, ikke sant? 

Anonymkode: c4aae...bfb

Du skrev først at det var dyrt... Jeg gidder ikke bruke tiden min på padletur...

Men et lite tankekors: Noen damer i midten av 40-årene kan ha økt svettelukt. Det velger en ikke selv, men det er tidsbegrenset. Hva om noen skulle omtale deg slik når du kommer i den alderen om det skulle gjelde deg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (17 minutter siden):

Du skrev først at det var dyrt... Jeg gidder ikke bruke tiden min på padletur...

Men et lite tankekors: Noen damer i midten av 40-årene kan ha økt svettelukt. Det velger en ikke selv, men det er tidsbegrenset. Hva om noen skulle omtale deg slik når du kommer i den alderen om det skulle gjelde deg...?

Visste ikke det…. Nei ville ikke det. 

Anonymkode: c4aae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...