Gå til innhold

Charter-Svein tilbake i Chaterfeber, ble ikke kansellert likevel og det er bra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er en bajas. Det er ikke morsomt med en bajas som benekter holocaust og brenner munnbind.

Jeg tenker at man kan ha sine egen meninger om loven (f,eks munnbind), men man kan ikke ha sine egne lover. Jeg var også uenig i enkelte koronatiltak, men jeg fulgte dem.

Uansett så ser jeg ikke noe problem med at han er med i Charterfeber. Jeg ser ikke noe problem med at han slipper til i media heller. Hans holdninger finnes der ute, og de forsvinner ikke selv om noen ikke slipper til i media. Det er best å få dem frem så man kan konfrontere dem. Man trenger ikke å fordømme hele mennesket Svein bare fordi han har feil meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg syns det må være lov å gjøre narr av disse folka.

Comment Image

Anonymkode: 0f198...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Chater Svein er også klimaekspert.

r/norge - Bare å avblåse klimahysteriet folkens. Charter-Svein har sett på noen kurver 🤗

Anonymkode: 0f198...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (På 20.6.2024 den 23.27):

Er du sikker på at han er en idiot?  Han har en klovnete , dum og overfladisk mange ganger. Men så snakker han seriøst om fortiden sin på en måte som faktisk er rørende. Det gjør litt vondt når han forteller om da han drakk mye, og ikke ville synes på balkongen  så naboene skammen naboene så skammen hans. 

Han har en sønn som backer han opp. og han virker absolutt reflekter!

Han fremstår snill, ekstremt jovial og imøtekommende.

Men så den litt mørke siden som det henvises til i Hi. 

Men idioter kan være så..sammensatte? 

 

Det er mulig han er snill og grei. Men jeg takler bare ikke konspirasjonsteoretikere og holocaustfornektere. De er selvsagt fri til å mene det de vil, men forenklet sett synes jeg slike folk er historieløse idioter. Uansett hvor sjarmerende de må være ellers.

Anonymkode: 42ddb...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (På 20.6.2024 den 23.27):

Er du sikker på at han er en idiot?  Han har en klovnete , dum og overfladisk mange ganger.

 

En mann som lefler med nynaziser har jeg ingen respekt for.

Anonymkode: 0f198...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker

Hvorfor skriver så mange konspirasjonsteoretikere så dårlig norsk? Jeg har lagt merke til at det samme gjelder evangeliske kristne (tenk Visjon Norge) og motstandere av barnevernet. Finnes det en sammenheng her?

Kan være et bilde av tekst

 

Kan være et bilde av tekst

Anonymkode: a3d4a...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor skriver så mange konspirasjonsteoretikere så dårlig norsk? Jeg har lagt merke til at det samme gjelder evangeliske kristne (tenk Visjon Norge)

Bl.a. fordi de i liten grad forfatter innholdet selv på sitt morsmål, men plukker litt her og der fra engelskspråklige nettsider og fornorsker med god hjelp av oversettelsesprogrammer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (1 time siden):

Bl.a. fordi de i liten grad forfatter innholdet selv på sitt morsmål, men plukker litt her og der fra engelskspråklige nettsider og fornorsker med god hjelp av oversettelsesprogrammer? 

Det tror ikke jeg er årsaken. Jeg tror derimot at mange av de som Anonym over spør om behersker muntlig språk bedre enn skriftlig, og i ett av sitatene over skriver Østvik noe jeg har hørt han gjenta i intervjuer også; «rapporten er på over 1000 sider og ingen eller få leser så mye». Dette vet du og jeg at er feil, men vi vet også at svært svært mange leser lite.

Østvik har også kommentert på tilgjengeligheten (i betydning lett å forstå) til fakta/forskningsartikler, han syns de er unødvendig kompliserte. Jeg tror - og nå skjønner jeg at jeg legger hodet på blokka, igjen - at veien til enklere konklusjoner og konspirasjoner er kortere om man leser lite fakta og om man da deltar i dialoger på nett eller i rl der udokumenterte påstander får leve side ved side med bruddstykker av fakta. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man må være litt utenfor samfunnet for å tro på konspirasjonsteorier.

De ser på "makta" som noe allmektig som kan få til hva som helst. Der jeg ser inkompetanse ser de en konspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask

Er det tilfeldig at han legger ut påstander om false-flag operasjoner på 22/7?

Hvem vet, men man tenker sitt.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...