Gå til innhold

Hvorfor er det noen som blir struts i eget liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvem er du når det oppstår problemer. Er eu strutsen som tenker lalala hvis jeg dukker hodet i sanden så forsvinner problemet eller fikser du det med det samme uansett hva du er? 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er kjipt å ha det kjipt, og vil derfor forsøke å løse problemer så fort som mulig. 

Min fremgangsmåte er generelt som dette:

1. Hvis jeg kan løse problemet raskt, så fokuserer jeg på å gjøre det.

2. Hvis jeg kan løse problemet, men det vil ta tid, så legger jeg en plan for hvordan jeg skal gå frem.

3. Hvis jeg ikke kan løse problemet, eller i hvert fall ikke her og nå, så forsøker jeg å finne best mulig måte å leve med problemet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (44 minutter siden):

Jeg synes det er kjipt å ha det kjipt, og vil derfor forsøke å løse problemer så fort som mulig. 

Min fremgangsmåte er generelt som dette:

1. Hvis jeg kan løse problemet raskt, så fokuserer jeg på å gjøre det.

2. Hvis jeg kan løse problemet, men det vil ta tid, så legger jeg en plan for hvordan jeg skal gå frem.

3. Hvis jeg ikke kan løse problemet, eller i hvert fall ikke her og nå, så forsøker jeg å finne best mulig måte å leve med problemet på.

På 3 min klarte du å skrive alt dette så gjennomtenkt og med punkter. Sikker på at det ikke er du selv som er ts? Det er ikke lov å skrive som anonym og med brukernavn i samme tråd til orientering.

Anonymkode: 1824d...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

På 3 min klarte du å skrive alt dette så gjennomtenkt og med punkter. Sikker på at det ikke er du selv som er ts? Det er ikke lov å skrive som anonym og med brukernavn i samme tråd til orientering.

Anonymkode: 1824d...663

Nei, jeg er ikke TS.

Men, ja, det er gjennomtenkt for lenge siden. Derfor går det også raskt å skrive ned. (Også er jeg så gammel at jeg lærte Touch-metoden, så taster kjapt. 😁).

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 time siden):

Jeg synes det er kjipt å ha det kjipt, og vil derfor forsøke å løse problemer så fort som mulig. 

Min fremgangsmåte er generelt som dette:

1. Hvis jeg kan løse problemet raskt, så fokuserer jeg på å gjøre det.

2. Hvis jeg kan løse problemet, men det vil ta tid, så legger jeg en plan for hvordan jeg skal gå frem.

3. Hvis jeg ikke kan løse problemet, eller i hvert fall ikke her og nå, så forsøker jeg å finne best mulig måte å leve med problemet på.

Hvordan klarer du det da? Jeg sliter med de enkleste ting som å betale en regning. (Ikke fordi jeg ikke har penger men fordi det er et tiltak)… jeg tror at problemene mine da forsvinner av seg selv fordi jeg utsetter til det blir dyrere. Ond spiral. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (23 minutter siden):

Nei, jeg er ikke TS.

Men, ja, det er gjennomtenkt for lenge siden. Derfor går det også raskt å skrive ned. (Også er jeg så gammel at jeg lærte Touch-metoden, så taster kjapt. 😁).

Touch metoden kan alle som skriver på mobil også de som er ikke så gamle. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Touch metoden kan alle som skriver på mobil også de som er ikke så gamle. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Nei, du bruker ikke touchmetoden på mobil, det er det ikke plass til rett og slett. 🙂 Du kan selvfølgelig ha en fordel om du kan touch ettersom du da har i fingrene hvor alle bokstavene er på tastaturet.

Jeg kjenner meg igjen i det Vhanja skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Touch metoden kan alle som skriver på mobil også de som er ikke så gamle. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Vet du hva touch-tasting er for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Nei, du bruker ikke touchmetoden på mobil, det er det ikke plass til rett og slett. 🙂 Du kan selvfølgelig ha en fordel om du kan touch ettersom du da har i fingrene hvor alle bokstavene er på tastaturet.

Jeg kjenner meg igjen i det Vhanja skriver.

Hva er touch metoden hvis det bare kan brukes på pc? Jeg skriver med begge hender når jeg skriver meldinger, og jeg har auto korrektur som jeg bruker? 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Ellers bra sagt allerede, men noen ganger i livet må man være litt struts. Vi er det vel alle sammen for tiden, med alt som foregår i verden. 

Tenker ikke noe spesifikt, bare generelt. Krigene, globale økonomien, privatøkonomien, klima etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Vet du hva touch-tasting er for noe?

Ja? 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er touch metoden hvis det bare kan brukes på pc? Jeg skriver med begge hender når jeg skriver meldinger, og jeg har auto korrektur som jeg bruker? 

Anonymkode: 3cf29...f67

Touch er å bruke begge hender, samt fire fingre på hver hånd. Så tør med sikkerhet påstå at man ikke kan bruke det på mobil 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er touch metoden hvis det bare kan brukes på pc? Jeg skriver med begge hender når jeg skriver meldinger, og jeg har auto korrektur som jeg bruker? 

Anonymkode: 3cf29...f67

Ettersom man bruker begge hendene og flere fingre samtidig på tastaturet når man skriver med touchmetoden sier det seg selv at det ikke er plass på et mobiltastatur. :) Man kan selvfølgelig skrive temmelig fort på en mobil allikevel. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Touch er å bruke begge hender, samt fire fingre på hver hånd. Så tør med sikkerhet påstå at man ikke kan bruke det på mobil 😉

Jeg bruker jo begge hendene og to fingre når jeg skriver. Så komplisert er det ikke…

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Ettersom man bruker begge hendene og flere fingre samtidig på tastaturet når man skriver med touchmetoden sier det seg selv at det ikke er plass på et mobiltastatur. :) Man kan selvfølgelig skrive temmelig fort på en mobil allikevel. :) 

Skrive fort kan jeg hvertfall jeg også gjøre, og jeg kan skrive veldig fort samtidig som jeg kan lese veldig fort. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Ooookei. Ingen bryr seg egentlig en flying fuck om hva du kan. Diskutere noe annet i en annen trå hvor det er mer relevans.

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja? 

Anonymkode: 3cf29...f67

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (3 minutter siden):

Ooookei. Ingen bryr seg egentlig en flying fuck om hva du kan. Diskutere noe annet i en annen trå hvor det er mer relevans.

 

Noen ganger er du usmakelig ufin i kommentarene dine!

Anonymkode: 1824d...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (12 minutter siden):

Ooookei. Ingen bryr seg egentlig en flying fuck om hva du kan. Diskutere noe annet i en annen trå hvor det er mer relevans.

 

Hvorfor kommer du inn i min tråd og snakker sånn til meg? Fuck deg! 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Trinity80 skrev (31 minutter siden):

Ooookei. Ingen bryr seg egentlig en flying fuck om hva du kan. Diskutere noe annet i en annen trå hvor det er mer relevans.

 

Nå er det trådstarter du snakker til, jeg tenker at ts bør få uttale seg i sin egen tråd, eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir

Jeg er typisk struts i mange tilfeller. Ignorerer så godt jeg kan, og det tror jeg ikke er så dumt faktisk. For til slutt er jeg så lei av å unngå nervøsitet og tanker som uansett dukker opp, så da er det en ren befrielse å ta tak i ting!  Og selv om det er noe sent iblant, så er det bedre sent enn aldri. Jeg må ha tid...bare 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...