Gå til innhold

Hvorfor er det noen som blir struts i eget liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (6 timer siden):

Jeg er typisk struts i mange tilfeller. Ignorerer så godt jeg kan, og det tror jeg ikke er så dumt faktisk. For til slutt er jeg så lei av å unngå nervøsitet og tanker som uansett dukker opp, så da er det en ren befrielse å ta tak i ting!  Og selv om det er noe sent iblant, så er det bedre sent enn aldri. Jeg må ha tid...bare 🙃

Sånn er jeg også, får det gjort tilslutt. Ganske dårlig uvane da det ofte blir dyrere enn nødvendig. Jeg utsetter også ting som kan gi meg mindre lønn samme måned bare fordi jeg ikke får det gjort. Prokastinering kalles det sikkert. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lillemus skrev (10 timer siden):

Nå er det trådstarter du snakker til, jeg tenker at ts bør få uttale seg i sin egen tråd, eller? 

Er det et sted en må få uttale seg så er det jo i egen tråd. Hun der virker ikke helt god.. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det et sted en må få uttale seg så er det jo i egen tråd. Hun der virker ikke helt god.. 

Anonymkode: 3cf29...f67

"Hun der" er absolutt god. Faktisk er hun en veldig snill person, hun er intelligent og observant. Husk at ingen akkurat er perfekte her inne da, og det er ingen uansett hvor. Og så må du ikke bare se det du vil for å få bekreftet noe du vil tro. Se litt videre og litt dypere, og da vil nok se at folk er LITT mer komplekse enn du ser ut til å tro her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

"Hun der" er absolutt god. Faktisk er hun en veldig snill person, hun er intelligent og observant. Husk at ingen akkurat er perfekte her inne da, og det er ingen uansett hvor. Og så må du ikke bare se det du vil for å få bekreftet noe du vil tro. Se litt videre og litt dypere, og da vil nok se at folk er LITT mer komplekse enn du ser ut til å tro her.

Forsvarer du hennes kommentar til meg? Det er faktisk ikke føreste gangen hun er svært ufin mot meg eller andre og dette reageres på. Er jeg ufin får jeg høre dette av andre og jeg tar det til meg. Ikke en gang har jeg sett henne ha innsikt i egen oppførsel, og det er skremmende! 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Forsvarer du hennes kommentar til meg? Det er faktisk ikke føreste gangen hun er svært ufin mot meg eller andre og dette reageres på. Er jeg ufin får jeg høre dette av andre og jeg tar det til meg. Ikke en gang har jeg sett henne ha innsikt i egen oppførsel, og det er skremmende! 

Anonymkode: 3cf29...f67

Brukerdabatt er ikke ok. Men jeg har nettopp helt annet inntrykk av brukeren enn deg når det gjelder å ha innsikt i egen oppførsel! Kanskje det handler litt om måten man blir møtt på, og formulering?  Det er jo overhodet ikke greit at du snakker OM henne på en negativ måte heller?  Kjipt med det at folk ikke kan se at mennesker ikke alltid er så enkle.. Og akkurat her inne BØR en ha litt mer toleranse og innsikt? Eller, kanskje ikke... 

Jeg bare misliker at enkelte brukere blir hakket på. Nå er det tredje gange jeg ser det, og da blir jeg rimelig...oppgitt.

Du skriver jo at du er ufin noen ganger, så vel... Det betyr ikke at du er verre enn andre eller?

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Brukerdabatt er ikke ok. Men jeg har nettopp helt annet inntrykk av brukeren enn deg når det gjelder å ha innsikt i egen oppførsel! Kanskje det handler litt om måten man blir møtt på, og formulering?  Det er jo overhodet ikke greit at du snakker OM henne på en negativ måte heller?  Kjipt med det at folk ikke kan se at mennesker ikke alltid er så enkle.. Og akkurat her inne BØR en ha litt mer toleranse og innsikt? Eller, kanskje ikke... 

Jeg bare misliker at enkelte brukere blir hakket på. Nå er det tredje gange jeg ser det, og da blir jeg rimelig...oppgitt.

Du skriver jo at du er ufin noen ganger, så vel... Det betyr ikke at du er verre enn andre eller?

Jeg er fullt klar over at jeg kan gå over grensen noen ganger. Men denne gang og nå var det henne. Jeg unngår henne stort sett av gitte grunner. Derimot ble jeg frustrert over at hun kommer inn i min tråd og sier jeg ikke kan ditt og datt i egen tråd. Jeg er minst like sterk personlighet som dere begge to. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trinity80

Akkurat her skjedde en misforståelse fra min side. Jeg trodde det var en annen anonym som skulle diskutere noe annet enn opprinnelig tråd (diskutere Touch i steuts-tråd) 😆 . Men dessverre er det også en negativ side når man velger å være Anonym: 

Brukere ser på dere som en og samme til tider. 

Derfor burde det stå en i alle fall midlertidig gjestebruker bak Anonym. Men dette forumet er nok kverka ganske mye av Admin-opplegget og altfor mange Anonyme brukere uansett😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg er fullt klar over at jeg kan gå over grensen noen ganger. Men denne gang og nå var det henne. Jeg unngår henne stort sett av gitte grunner. Derimot ble jeg frustrert over at hun kommer inn i min tråd og sier jeg ikke kan ditt og datt i egen tråd. Jeg er minst like sterk personlighet som dere begge to. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Nå har jeg hverken tenkt eller beskyldt deg for å ikke ha en sterk personlighet da. Det kan jeg ikke uttale meg om, og ihvertfall ikke når du skriver som anonym.

Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (1 time siden):

Akkurat her skjedde en misforståelse fra min side. Jeg trodde det var en annen anonym som skulle diskutere noe annet enn opprinnelig tråd (diskutere Touch i steuts-tråd) 😆 . Men dessverre er det også en negativ side når man velger å være Anonym: 

Brukere ser på dere som en og samme til tider. 

Derfor burde det stå en i alle fall midlertidig gjestebruker bak Anonym. Men dette forumet er nok kverka ganske mye av Admin-opplegget og altfor mange Anonyme brukere uansett😔

Uansett var det ikke ok å skrive det du skrev. Har ikke moren din oppdratt deg? Når du er 80 år er det kanskje for sent likevel. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Uansett var det ikke ok å skrive det du skrev. Har ikke moren din oppdratt deg? Når du er 80 år er det kanskje for sent likevel. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Hehe fyrrig i dag? 😉 Går bra, lov å ha dårlig dag. Jeg for min del er dritalei alle Anonyme her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (6 minutter siden):

Hehe fyrrig i dag? 😉 Går bra, lov å ha dårlig dag. Jeg for min del er dritalei alle Anonyme her inne. 

Du dømmer alle opp og i mente uansett hvilket humør du er i. Nei jeg er sint på deg og det skal jeg være til jul! 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du dømmer alle opp og i mente uansett hvilket humør du er i. Nei jeg er sint på deg og det skal jeg være til jul! 

Anonymkode: 3cf29...f67

Hehe jeg har med ett barn å gjøre ja. Vant til småbarn rundt meg hjemme, men ser at de vokser ting fra seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan klarer du det da? Jeg sliter med de enkleste ting som å betale en regning. (Ikke fordi jeg ikke har penger men fordi det er et tiltak)… jeg tror at problemene mine da forsvinner av seg selv fordi jeg utsetter til det blir dyrere. Ond spiral. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Jeg gjør det fordi alternativet for meg er verre. 

Jeg liker ikke å ha det kjipt. Hvis jeg har et problem så reduserer det min livskvalitet, noe jeg ikke ønsker. Ved å løse problemet så har jeg en bekymring mindre og øker dermed livskvaliteten min igjen.

Ang Touch-metoden så kan du google det hvis du lurer på hva det er. Det har ingenting med å skrive på mobil å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Trinity80 skrev (34 minutter siden):

Hehe jeg har med ett barn å gjøre ja. Vant til småbarn rundt meg hjemme, men ser at de vokser ting fra seg. 

Nei!!!! Jeg er mye mer voksen enn deg. Nå må du ta ansvar og si unnskyld, for at fornærmer meg. Vask munnen din med grønnsåpe. (Som de gjorde før i tiden) 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (45 minutter siden):

Jeg gjør det fordi alternativet for meg er verre. 

Jeg liker ikke å ha det kjipt. Hvis jeg har et problem så reduserer det min livskvalitet, noe jeg ikke ønsker. Ved å løse problemet så har jeg en bekymring mindre og øker dermed livskvaliteten min igjen.

Ang Touch-metoden så kan du google det hvis du lurer på hva det er. Det har ingenting med å skrive på mobil å gjøre.

Nei så intr i touch metoden er jeg ikke. Tenk at en tråd som skulle være konstruktiv ble ødelagt. Nok en gang. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei så intr i touch metoden er jeg ikke. Tenk at en tråd som skulle være konstruktiv ble ødelagt. Nok en gang. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Vel, jeg har bare svart på det du lurer på i denne tråden.

Men det kan hjelpe å være litt mindre påståelig, evt bare google ting selv, for å unngå at tråden sporer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Vhanja skrev (35 minutter siden):

Vel, jeg har bare svart på det du lurer på i denne tråden.

Men det kan hjelpe å være litt mindre påståelig, evt bare google ting selv, for å unngå at tråden sporer av.

Vedkommende er ute etter å få oppgulp tror jeg. Noen ganger så stikker noen Anonyme her fingeren langt nedi vår hals og spør hvorfor vi spyr🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Vedkommende er ute etter å få oppgulp tror jeg. Noen ganger så stikker noen Anonyme her fingeren langt nedi vår hals og spør hvorfor vi spyr🤨

🤣

Ja, noen ganger er det noen av dem som føler de kan skrive hva de vil, også setter de opp store, uskyldige øyne og forstår ingenting når vi fæle faste brukere faktisk gir dem en reaksjon på de sinnsyke tingene de skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Vhanja skrev (6 minutter siden):

🤣

Ja, noen ganger er det noen av dem som føler de kan skrive hva de vil, også setter de opp store, uskyldige øyne og forstår ingenting når vi fæle faste brukere faktisk gir dem en reaksjon på de sinnsyke tingene de skriver.

Jepp. Det har faktisk blitt en uting. Snart orker ikke folk å være her lenger. Så får de krangle med seg selv i samme tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er mye mer voksen enn deg.

Hvorfor poster du som anonymbruker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...