Gå til innhold

Hvorfor er det noen som blir struts i eget liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du får spørre admin også da, enten før eller etter :) 

Anonymkode: 3cf29...f67

Du vet at du kan bli anmeldt? Les litt. 

Anonymkode: 6f1b7...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du vet at du kan bli anmeldt?

Anmeldt for hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Skal jeg oute brukern din? Har bevis. Tok bilder av en tråd du skreiv både som den brukeren og anonym med samme kode. Glemte deg og outa deg sjøl. 

Anonymkode: 6f1b7...f57

Nei men FOR FAEN..SE OG SLUTT ALLE SAMMEN HER! 

Er det noe poeng i at en hel gjeng går på samme bruker!

Brutt ut rabies her eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Kashmir skrev (15 minutter siden):

Nei men FOR FAEN..SE OG SLUTT ALLE SAMMEN HER! 

Er det noe poeng i at en hel gjeng går på samme bruker!

Brutt ut rabies her eller??

😅😅😅🏆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (28 minutter siden):

Nei men FOR FAEN..SE OG SLUTT ALLE SAMMEN HER! 

Er det noe poeng i at en hel gjeng går på samme bruker!

Brutt ut rabies her eller??

😂😂🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Det jeg ikke forstår, er hvordan folk kan kjenne igjen anonyme brukere. Jeg skjønner aldri hvem noen er når de skrivet som anonym.   Men jeg er enig i at det med å skjule seg bak anonym bruker er en uting. 

Endret av Osten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Du vet at du kan bli anmeldt? Les litt. 

Anonymkode: 6f1b7...f57

🤪😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nå er det på tide at @Admin sletter denne tråden. 

Anonymkode: ed191...643

Hvorfor det? Ting trenger ikke å bli fjernet bare fordi du mener det. 

Anonymkode: 1824d...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 14.57):

Du vet at du kan bli anmeldt? Les litt. 

Anonymkode: 6f1b7...f57

For hva? 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (På 8.7.2024 den 9.45):

Akkurat her skjedde en misforståelse fra min side. Jeg trodde det var en annen anonym som skulle diskutere noe annet enn opprinnelig tråd (diskutere Touch i steuts-tråd) 😆 . Men dessverre er det også en negativ side når man velger å være Anonym: 

Brukere ser på dere som en og samme til tider. 

Derfor burde det stå en i alle fall midlertidig gjestebruker bak Anonym. Men dette forumet er nok kverka ganske mye av Admin-opplegget og altfor mange Anonyme brukere uansett😔

Jeg tenker at alle som har vært her inne en stund, har lagt merke til at ulike anonyme har ulikt nummer i hver enkelt tråd. Det er ikke veldig krevende å se om det er flere enn en anonym bruker som deltar i en diskusjon. Og jeg synes ikke det er noe bedre å være kjip med en anonym bruker enn med en som benytter nick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (På 8.7.2024 den 13.20):

🤣

Ja, noen ganger er det noen av dem som føler de kan skrive hva de vil, også setter de opp store, uskyldige øyne og forstår ingenting når vi fæle faste brukere faktisk gir dem en reaksjon på de sinnsyke tingene de skriver.

Jeg synes det er dumt med denne polariseringen mellom "faste brukere" og "anonyme brukere". Det er jo mange som skriver som anonym bruker selv om de har vært her gjennom lang tid - og de er ikke noe mindre viktige brukere av doktoronline enn andre. Det skrives kjipe innlegg både av brukere med fast nick og anonyme, slik jeg ser det. Selvfølgelig kan det være ekstra lett å slenge dritt som anonym, men det bidrar like dårlig til debattklimaet her inne om folk med fast nick tenker at de kan si akkurat hva de vil så lenge det er til en anonym bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (8 timer siden):

Jeg synes det er dumt med denne polariseringen mellom "faste brukere" og "anonyme brukere". Det er jo mange som skriver som anonym bruker selv om de har vært her gjennom lang tid - og de er ikke noe mindre viktige brukere av doktoronline enn andre. Det skrives kjipe innlegg både av brukere med fast nick og anonyme, slik jeg ser det. Selvfølgelig kan det være ekstra lett å slenge dritt som anonym, men det bidrar like dårlig til debattklimaet her inne om folk med fast nick tenker at de kan si akkurat hva de vil så lenge det er til en anonym bruker. 

Jeg er helt enig. Derfor jeg skriver "noen ganger". Det gjelder selvsagt ikke alle anonyme brukere. Og det er heller ikke alle med faste nick, inkludert meg selv, som alltid oppfører seg plettfritt. 

Men jeg går ikke på tærne rundt brukere som oppfører seg ufint eller tåpelig.

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt både og for min del. Jeg lar aldri noe skure på jobb. Hvis jeg har en liten mistanke om at noe ikke er bra så tar jeg tak i det. Selv om det er ubehagelig.

Ikke like flink privat. Ikke katastrofalt dårlig sånn at ting faktisk går til helsike, men har en sterk tendens til å utsette vanskelige og kjedelige ting.

Jeg er enig med @Kashmir i at den beste kuren mot å ligge våken om natta er å gjøre noe. Ta kontroll, enten det løser problemet eller ikke.

Det med hodet i sanden er et godt bilde. Det finnes vel ikke noe skumlere enn å stå med hodet i sanden når man vet at en ulv lusker rundt....alt annet er bedre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 time siden):

Jeg er helt enig. Derfor jeg skriver "noen ganger". Det gjelder selvsagt ikke alle anonyme brukere. Og det er heller ikke alle med faste nick, inkludert meg selv, som alltid oppfører seg plettfritt. 

Men jeg går ikke på tærne rundt brukere som oppfører seg ufint eller tåpelig.

Men du tar alltid parti med nick og aldri parti med anonym. Dere er egen gjeng. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men du tar alltid parti med nick og aldri parti med anonym. Dere er egen gjeng. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er flere ganger uenig med brukere med nick og har diskutert med flere av dem.

Jeg har ingen problemer med anonyme brukere som oppfører seg som vanlige brukere. Jeg har problemer med anonyme brukere som misbruker AB-funksjonen til persondebatt rundt brukere med nick, eller som bruker AB-funksjonen til å trolle og tulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er flere ganger uenig med brukere med nick og har diskutert med flere av dem.

Jeg har ingen problemer med anonyme brukere som oppfører seg som vanlige brukere. Jeg har problemer med anonyme brukere som misbruker AB-funksjonen til persondebatt rundt brukere med nick, eller som bruker AB-funksjonen til å trolle og tulle.

Noe du og trinity gjorde mot meg = persondebatt. Ser du ikke selv hva du gjorde????? 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er flere ganger uenig med brukere med nick og har diskutert med flere av dem.

Jeg har ingen problemer med anonyme brukere som oppfører seg som vanlige brukere. Jeg har problemer med anonyme brukere som misbruker AB-funksjonen til persondebatt rundt brukere med nick, eller som bruker AB-funksjonen til å trolle og tulle.

Det å si andre troller og tuller er faktisk stygt gjort. For det gjør aldri jeg, jeg svarer alltid seriøst. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Noe du og trinity gjorde mot meg = persondebatt. Ser du ikke selv hva du gjorde????? 

Anonymkode: 3cf29...f67

Persondebatt er ikke greit fra noen, men det er enda verre når det kommer fra AB mot bruker med nick. Det er feigt og misbruk av AB-funksjonen.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det å si andre troller og tuller er faktisk stygt gjort. For det gjør aldri jeg, jeg svarer alltid seriøst. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Det er ikke stygt gjort å si at noen troller og tuller når noen faktisk troller og tuller.

Jeg synes det er verre å misbruke AB-funksjonen og å kaste bort andres tid med tull og trolling. Det synes jeg er stygt gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (5 timer siden):

Persondebatt er ikke greit fra noen, men det er enda verre når det kommer fra AB mot bruker med nick. Det er feigt og misbruk av AB-funksjonen.

Det er ikke stygt gjort å si at noen troller og tuller når noen faktisk troller og tuller.

Jeg synes det er verre å misbruke AB-funksjonen og å kaste bort andres tid med tull og trolling. Det synes jeg er stygt gjort.

Jeg skrev jo at jeg ikke tullet, også sier du at det gjør jeg? I min tråd er det mine regler som gjelder. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...