Gå til innhold

Hvorfor er det noen som blir struts i eget liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til en ting her:

Når noen skriver noe frekt, så kan det virke logisk å være frekk tilbake sånn at den andre skal lære å oppføre seg.

Det ser ikke ut til å fungere særlig bra i praksis  Det bare flere frekkheter tilbake. Jo mer man virkelig tar i for å få siste ord, desto verre blir det.

Hva med å bare overse frekke innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Grendel skrev (5 minutter siden):

Jeg har lagt merke til en ting her:

Når noen skriver noe frekt, så kan det virke logisk å være frekk tilbake sånn at den andre skal lære å oppføre seg.

Det ser ikke ut til å fungere særlig bra i praksis  Det bare flere frekkheter tilbake. Jo mer man virkelig tar i for å få siste ord, desto verre blir det.

Hva med å bare overse frekke innlegg?

Nå er det noen som mener at de er tøffe og direkte i meningene sine, og ikke frekke. 

Anonymkode: ed191...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (1 time siden):

Jeg har lagt merke til en ting her:

Når noen skriver noe frekt, så kan det virke logisk å være frekk tilbake sånn at den andre skal lære å oppføre seg.

Det ser ikke ut til å fungere særlig bra i praksis  Det bare flere frekkheter tilbake. Jo mer man virkelig tar i for å få siste ord, desto verre blir det.

Hva med å bare overse frekke innlegg?

Det var ikke jeg som begynte 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det var ikke jeg som begynte 

Anonymkode: 3cf29...f67

Jeg vet det. Det begynte med noen som ikke la merke til at du var TS. Det var en misforståelse som ble oppklart for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (1 time siden):

Jeg vet det. Det begynte med noen som ikke la merke til at du var TS. Det var en misforståelse som ble oppklart for lenge siden.

Og der burde det ha stoppet. De var de med nick som drev det videre

Anonymkode: ed191...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (22 timer siden):

Jeg vet det. Det begynte med noen som ikke la merke til at du var TS. Det var en misforståelse som ble oppklart for lenge siden.

Hadde de sagt unnskyld så hadde det ikke vært et problem. 

Anonymkode: 3cf29...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...