Gå til innhold

Hvor mye gir du i bryllupsgaver / konf?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men det finnes mye fint på Temu da til slikk og ingenting. Da kan du jo kjøpe deg en koffert til 3 kr liksom. 

Anonymkode: 421aa...2fe

Jeg lover at jeg ikke kan gi ting fra Temu til dattera mi.  Og hvis hun har lyst på presang så sier hun hva hun har lyst på.  Hvor fornøyd hadde du blitt om du fikk en koffert fra Temu i bursdagspresang?  Sist hun spurte så ville hun ha et par DrMartens og det kjøpte jeg.  Men når folk ikke ønsker seg noe så er det ikke lett å finne noe.  Og de fleste kjøper det de har lyst på sjøl.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Dorthe skrev (3 minutter siden):

Jeg lover at jeg ikke kan gi ting fra Temu til dattera mi.  Og hvis hun har lyst på presang så sier hun hva hun har lyst på.  Hvor fornøyd hadde du blitt om du fikk en koffert fra Temu i bursdagspresang?  Sist hun spurte så ville hun ha et par DrMartens og det kjøpte jeg.  Men når folk ikke ønsker seg noe så er det ikke lett å finne noe.  Og de fleste kjøper det de har lyst på sjøl.

Nei jeg hadde ikke blitt noe glad for det. Da hadde jeg begynt å le tror jeg, og håpet at det var en tullegave. Jeg husker engang at jeg fikk noen skinn votter mens jeg hadde sagt jeg ønsket meg skinn handler. Da gikk verden i knus men dette er altså hundre år siden. Men poenget mitt var at du kunne kjøpt mye fra Temu til deg selv hvis du hadde råd og dermed motta mye for pengene. Vet om flere som har kjøpt masse kupp derfra. 

Trinity80
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Seriøst??!! Du må jo gi noe når du blir invitert uavhengig av fasaden rundt. Dette er faktisk plikt som alle har når du er invitert steder. Går du på besøk har du også med noe som gest. 

Pliktig? Jeg føler ikke pliktet til noe som helst egentlig og har klart meg gjennom livet utrolig nok. Blir fremdeles invitert på ting.

AnonymBruker
Trinity80 skrev (17 timer siden):

Pliktig? Jeg føler ikke pliktet til noe som helst egentlig og har klart meg gjennom livet utrolig nok. Blir fremdeles invitert på ting.

Når du besøker mormoren din på sykehjemmet neste gang tar du med deg blomster og kake. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Når du besøker mormoren din på sykehjemmet neste gang tar du med deg blomster og kake. 

Har ikke noen på sykehus/ sykehjem. Noen på psykiatrisk men de har det fint med kun besøk og gode samtaler ❤️

Anonymkode: e25f1...326

Annonse

Trinity80
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tar aldri med ting på sykebesøk, sitter heller og holder hender og snakker om hyggelige ting. Det er mer givende for meg enn ting.

Husker det var sånn da jeg selv var syk også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...