Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du kom hjem til nymalt stue i lyse toner du selv ikke hadde valgt? Kan jeg forvente at den som bor her blir glad, eller sint? Jeg har malt halve stue veggen fra hvit til mint grønn, da jeg synes det så for hvitt ut. 

Anonymkode: b32e0...b9b

Det hadde jeg ikke likt.

Anonymkode: 3f757...786

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Mintgrønn er fin farge. Skal du male listene ( hvis de har ) i en annen grønn nyanse? Det må jo være litt gjennomført tenker jeg. Jeg tror du kan forvente at personen blir stum. 

Det vet jeg ikke. Synes du jeg skal det? Listene er av sånn tre og jeg vet ikke hvilken type men det er lyst. Jeg har brukt male teip opp mot taket men det har blitt litt søl enkelte steder men det kan jeg file bort. Ble fornøyd selv. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det vet jeg ikke. Synes du jeg skal det? Listene er av sånn tre og jeg vet ikke hvilken type men det er lyst. Jeg har brukt male teip opp mot taket men det har blitt litt søl enkelte steder men det kan jeg file bort. Ble fornøyd selv. 

Ja, jeg syns faktisk det. Når du først er i gang. 

AnonymBruker
Martine skrev (1 minutt siden):

Det kan slå ut begge veier. Det kommer an på personen som bor der og hvilken relasjon dere har. Bor du der selv? 

Nei jeg fikk en spontant tanke i hodet i går om at det ville blitt fint også kjøpte jeg maling og begynte. Jeg har brukt mange penger på det bare fordi jeg ville gjøre det finere. 

Annonse

emilie321
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvis du kom hjem til nymalt stue i lyse toner du selv ikke hadde valgt? Kan jeg forvente at den som bor her blir glad, eller sint? Jeg har malt halve stue veggen fra hvit til mint grønn, da jeg synes det så for hvitt ut. 

Det hadde jeg overhode ikke likt.

AnonymBruker
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Det hadde jeg overhode ikke likt.

Skal alt bare være hvitt da? Så ut som man var i himmelen med alt hvitt. Men som Kashmir sa så må det gjennomføres. Eieren kan jo bare male over hvis han ikke liker det? Jeg stikker før jeg får kjeft. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei jeg fikk en spontant tanke i hodet i går om at det ville blitt fint også kjøpte jeg maling og begynte. Jeg har brukt mange penger på det bare fordi jeg ville gjøre det finere. 

Hvorfor spurte du ikke vedkommende som bor der først?

Du bør forberede deg på at h*n kan bli sint. Det spiller ingen rolle at du ikke synes det var fint, det er  tross alt ikke du som bor der. 

AnonymBruker
Martine skrev (1 minutt siden):

Hvorfor spurte du ikke vedkommende som bor der først?

Du bør forberede deg på at h*n kan bli sint. Det spiller ingen rolle at du ikke synes det var fint, det er  tross alt ikke du som bor der. 

Fordi det skulle være overraskelse… ville bare hjelpe, sånn i utgangspunktet. Også hadde jeg ikke noe å finne på. 

emilie321
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal alt bare være hvitt da? Så ut som man var i himmelen med alt hvitt. Men som Kashmir sa så må det gjennomføres. Eieren kan jo bare male over hvis han ikke liker det? Jeg stikker før jeg får kjeft. 

Jeg har hvite vegger, men jeg har bilder som bryter det hvite. Samtidig så ville jeg ha bestemt selv hvilken farge jeg skulle ha. Ville selv aldri ha valgt en mintgrønn. Det er vel ikke bare til å male over... det er en jobb å male en leilighet.  Hadde det vært min leilighet du hadde malt, så hadde det vært siste gangen du hadde fått lov til å være alene i leiligheten.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...