Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi det skulle være overraskelse… ville bare hjelpe, sånn i utgangspunktet. Også hadde jeg ikke noe å finne på. 

Anonymkode: b32e0...b9b

Jeg synes det er rart. Ville aldri falt meg inn å male andres stue på den måten. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Martine skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er rart. Ville aldri falt meg inn å male andres stue på den måten. 

Nei… men at jeg har hørt at man skal følge tanker som man får, når de er nyttige. Det har behandleren min sagt. 

AnonymBruker
emilie321 skrev (5 minutter siden):

Jeg har hvite vegger, men jeg har bilder som bryter det hvite. Samtidig så ville jeg ha bestemt selv hvilken farge jeg skulle ha. Ville selv aldri ha valgt en mintgrønn. Det er vel ikke bare til å male over... det er en jobb å male en leilighet.  Hadde det vært min leilighet du hadde malt, så hadde det vært siste gangen du hadde fått lov til å være alene i leiligheten.  

Hm. Jeg tok bare sjansen på at mint grønn ville bli fint siden farger er den som selges mye nå. Det er jo litt overreagering at jeg ikke skulle fått vært alene bare fordi jeg ville hjelpe. 

AnonymBruker
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Samme her. Det er å overkjøre vedkommende 

Men det var bare god tanke som lå bak. Da hadde jeg noe å gjøre i natt også siden jeg ikke får sove for tiden. Det er jo bedre enn å drive med noe u konstruktivt. 

Annonse

emilie321
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hm. Jeg tok bare sjansen på at mint grønn ville bli fint siden farger er den som selges mye nå. Det er jo litt overreagering at jeg ikke skulle fått vært alene bare fordi jeg ville hjelpe. 

Det synes jeg ikke er en overreagering. En må kunne stole på de som har tilgang til ens leilighet.  Hva mer kan du finne på?

AnonymBruker
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Det synes jeg ikke er en overreagering. En må kunne stole på de som har tilgang til ens leilighet.  Hva mer kan du finne på?

Jeg hjelper jo med å vanne blomster og gi mat til katten. Så da må jeg være der. Vet ikke jeg? 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det var bare god tanke som lå bak. Da hadde jeg noe å gjøre i natt også siden jeg ikke får sove for tiden. Det er jo bedre enn å drive med noe u konstruktivt. 

Hvis vedkommende ikke liker det bør du tilby deg å male over på nytt og betale for det. 

AnonymBruker
Martine skrev (Akkurat nå):

Hvis vedkommende ikke liker det bør du tilby deg å male over på nytt og betale for det. 

Nei er du klar over at det tok hele natten? Det er urimelig. Jeg vet ikke hva hvit fargen som er og var der heter. Kan jo ikke bare kjøpe random hvit farge heller. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For et ork. Den største gleden du kan ha er å gjøre andre glad. Det var min intensjon………..

Ja, men du vet jo ikke om vedkommende blir glad for det. Det hadde ikke jeg blitt. 

Uansett så tror jeg ikke dette er sant. 

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Ja, men du vet jo ikke om vedkommende blir glad for det. Det hadde ikke jeg blitt. 

Uansett så tror jeg ikke dette er sant. 

Nei det vet jeg ikke før i kveld, men da skal jo ikke jeg være der. Da får jeg i flight modus… til i morgen. 

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Bra taktikk du har da..

Når du til og med synes det var dårlig gjort så blir jeg jo litt nervøs på forhånd. Kanskje du har rett at jeg ikke skulle gjort det men nå er det gjort og mangler kun listene. Jeg blir nervøs av tilsnakk, liker ikke så godt sånt. Da løper jeg med halen mellom bena….

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Når du til og med synes det var dårlig gjort så blir jeg jo litt nervøs på forhånd. Kanskje du har rett at jeg ikke skulle gjort det men nå er det gjort og mangler kun listene. Jeg blir nervøs av tilsnakk, liker ikke så godt sånt. Da løper jeg med halen mellom bena….

Hvis du er så var på tilsnakk, hvorfor i all verden syntes du det var en god idé å plutselig male andres stue? Men egentlig tror jeg som andre her at du bare tuller og fjaser. Har du en kjedelig dag (igjen)?

AnonymBruker
Vendi skrev (Akkurat nå):

Hvis du er så var på tilsnakk, hvorfor i all verden syntes du det var en god idé å plutselig male andres stue? Men egentlig tror jeg som andre her at du bare tuller og fjaser. Har du en kjedelig dag (igjen)?

Fordi personen skulle bli glad å slippe og gjøre det selv vel. Jeg ville bli favoritt personen … 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis listene er i tre lar du dem være. Har du først malt dem er det ingen vei tilbake

Anonymkode: a7854...24e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...