Gå til innhold

Fikk høre jeg snorker og vurderer operasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er bare 32 år men mamma snorker og jeg hater det. Jeg deler så og si aldri rom med henne men hun snorker så jævlig at hun ødelegger søvnen min. Hun vil ikke ta seg råd til hotell når hun skal hit så hun sover hos meg.

Sov over hos daten i helgen og han sa jeg snorket. Fikk meg til å føle meg gammel. Føler det er litt sånn eldre folk gjør eller menn. Jeg vet det skjer kvinner og men føler det er så lite elegant. Er dette arvelig? Jeg vurderer å ta operasjon for snorking er turnoff. Hvorfor får vi så mange sånne unødvendige ting med kroppen vår? 

Anonymkode: 87837...fbd

Fortsetter under...

Lillemus
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er bare 32 år men mamma snorker og jeg hater det. Jeg deler så og si aldri rom med henne men hun snorker så jævlig at hun ødelegger søvnen min. Hun vil ikke ta seg råd til hotell når hun skal hit så hun sover hos meg.

Sov over hos daten i helgen og han sa jeg snorket. Fikk meg til å føle meg gammel. Føler det er litt sånn eldre folk gjør eller menn. Jeg vet det skjer kvinner og men føler det er så lite elegant. Er dette arvelig? Jeg vurderer å ta operasjon for snorking er turnoff. Hvorfor får vi så mange sånne unødvendige ting med kroppen vår? 

Her i huset merker vi stor forskjell lm vi (mannen snorker mest) spiser lavkarbo eller ikke. Karbohydrater = snorking. Om man er overvektig kan det hjelpe å gå ned I vekt, men min mor var tynn og snorket som et helt sagbruk.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har ingenting med alder å gjøre.

Anonymkode: 9a6d6...af2

AnonymBruker
Lillemus skrev (10 timer siden):

Her i huset merker vi stor forskjell lm vi (mannen snorker mest) spiser lavkarbo eller ikke. Karbohydrater = snorking. Om man er overvektig kan det hjelpe å gå ned I vekt, men min mor var tynn og snorket som et helt sagbruk.

Mener du slenger inn karbohydrater i det meste du svarer på😅 jeg har ikke helt troen på det der jeg altså. 

Annonse

Lillemus
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mener du slenger inn karbohydrater i det meste du svarer på😅 jeg har ikke helt troen på det der jeg altså. 

Det merkelig hvordan kroppen reagerer på karbohydrater nemlig. 😁 Vi ser det tydelig hjemme hos oss i forbindelse med snorking altså, helt sant.

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det merkelig hvordan kroppen reagerer på karbohydrater nemlig. 😁 Vi ser det tydelig hjemme hos oss i forbindelse med snorking altså, helt sant.

Det er dere. Noen mener at minimalt med karbohydrater fikser alt. Kanskje for noen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...