Gå til innhold

Et sikkert tegn på at en mann er interessert?

Anbefalte innlegg

Når de kommer innpå ekser og også viser bilder av dem. Da ser de gjerne bra ut. Det er som når George Constanza (?) i Seinfeldt hadde bilde av en pen dame i lommeboka og "tilfeldigvis" mistet det, og damer plutselig viste interesse. Har snakke mye med en mann her, og jeg syns han er både smart og morsom, men har null følelser utover det. Men han er en veldig kul type som har masse selvironi også- uten at den blir selvgod. Han dukker ofte opp når jeg sitter på utsiden her eller på brygga, og sist sa han at han var som Hyacinth Bukket 😄som skremte bort folk og særlig postmannen fordi hun alltid dukket opp. Jeg syns det var morsomt, men har aldri tenkt han er annet er sosial og liker folk å snakke med. 

Men nå har han begynt å snakke om et par ekser, og da får jeg varsllamper i hodet. Så viste han meg bildet av hun ene og hun var sykt vakker. 

Da er han interessert eller? 

Det er jo da blitt et problem. Hvordan skal jeg opptre nå? Jeg kan jo ikke le av alt det crazy han sier? Jeg er ikke interessert, så må jeg bli avvisende nå da? 

Endret av Kashmir

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Jeg ville ikke lagt for mye i det. Menn (og kanskje kvinner?) kan være ganske skrytete hvis de er sammen med noen som er pen. Har vist fram bilder selv, men kun overfor andre menn. Ville aldri gjort det som et sjekketriks.

Men hvis han stadig dukker opp der du er for å slå av en prat kan det jo hende han er interessert. Om du er i et forhold er vel det aller enkleste for deg å "tilfeldigvis" nevne det i en samtale. Og om han er interessert er det vel hans ansvar å være så eksplisitt at du vennlig kan avslå. Syns ikke du gjør noe galt om du fortsetter å prate med ham.

Drømmeautomat skrev (4 minutter siden):

Jeg ville ikke lagt for mye i det. Menn (og kanskje kvinner?) kan være ganske skrytete hvis de er sammen med noen som er pen. Har vist fram bilder selv, men kun overfor andre menn. Ville aldri gjort det som et sjekketriks.

Men hvis han stadig dukker opp der du er for å slå av en prat kan det jo hende han er interessert. Om du er i et forhold er vel det aller enkleste for deg å "tilfeldigvis" nevne det i en samtale. Og om han er interessert er det vel hans ansvar å være så eksplisitt at du vennlig kan avslå. Syns ikke du gjør noe galt om du fortsetter å prate med ham.

Jeg misliker sterkt å avvise mennesker når de er så fine å snakke med og har litt fiffig humor. Ja, kanskje jeg legger for mye i det. Jeg er ikke innbilsk ( tror jeg ) men mer på vakt. Jeg er singel og har intensjoner om fortsatt å være det, og sånn tilfeldig sex er ikke min greie ( lengre ) 

Takk for svar. Jeg bør kanskje senke skuldra litt. Ble bare sånn plutselig på vakt, men mye mulig han bare vil åpne seg mer og bli bedre venner. Han er en veldig avslappende mann å prate med. Morsom på sånn litt forvirrende måte, og ganske uhøytidlig. Og sympatisk også. Så ja.. jeg får puste dypt. 

Lillemus
Kashmir skrev (57 minutter siden):

Og bare så det er sagt : hans eks var blond og vakker. Jeg er mer den lille mørke og mer ordinær. 

Nå er det sikkert noe jeg ikke forstår her, men hvordan er det å vise frem bilde av eksen sin et sjekketriks!? Jeg hadde heller rygget flere skritt i en slik situasjon...

Hm.. interessert er han nok🤭 ☺️men om "jeg" ikke hadde vært det så hadde jeg holdt meg unna for ja det kan fort bli så vanskelig, synes jeg i allefall. Snodig det med å vise bilde da, hehe. Åh..

Det er også ille når de er sammen med noen og holder det skjult i lange tider for så å si det i forbifarten, selv om jeg opprinnelig ikke var interessert på den måten så ville jeg ikke ha utvikla samtalene og snakket mer personlig med en som jeg ikke kjente fra før og som jeg visste hadde kjæreste (altså om alt var opplyst om tidlig av og damen visste om det og syntes det var greit at mannen fikk seg en ny venninne så blir det kanskje noe annet, men da måtte det ha vært ekstraodinært, vet ikke hva det måtte ha vært, noe felles hobby? Jeg vet ikke.. ). Men det verste er hvis de "fortsetter" etterpå når man tar avstand... hm det liker jeg ikke.

Annonse

Lillemus
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Hvorfor hadde du rygget?

Jeg er ikke interessert i en mann som er så opphengt i eksen sin at han vil vise meg bilder av henne. Det kan komme når vi har blitt kjent og jeg selv spør om å få se, det har hendt, men da måtte vi faktisk i albumet til svigerinna min for eksen hadde visst tatt med seg alt av bilder. 😂

farløs skrev (10 minutter siden):

Hm.. interessert er han nok🤭 ☺️men om "jeg" ikke hadde vært det så hadde jeg holdt meg unna for ja det kan fort bli så vanskelig, synes jeg i allefall. Snodig det med å vise bilde da, hehe. Åh..

Det er også ille når de er sammen med noen og holder det skjult i lange tider for så å si det i forbifarten, selv om jeg opprinnelig ikke var interessert på den måten så ville jeg ikke ha utvikla samtalene og snakket mer personlig med en som jeg ikke kjente fra før og som jeg visste hadde kjæreste (altså om alt var opplyst om tidlig av og damen visste om det og syntes det var greit at mannen fikk seg en ny venninne så blir det kanskje noe annet, men da måtte det ha vært ekstraodinært, vet ikke hva det måtte ha vært, noe felles hobby? Jeg vet ikke.. ). Men det verste er hvis de "fortsetter" etterpå når man tar avstand... hm det liker jeg ikke.

Tja.. Ja, det er alltid en intensjon bak det man deler...Men det kan misforståes. 

Han er nok singel. Uten at jeg kan være 100% sikker. Han virker ikke så..utspekulert 🙂

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke interessert i en mann som er så opphengt i eksen sin at han vil vise meg bilder av henne. Det kan komme når vi har blitt kjent og jeg selv spør om å få se, det har hendt, men da måtte vi faktisk i albumet til svigerinna min for eksen hadde visst tatt med seg alt av bilder. 😂

Nei, den ser jeg. han virker ikke så opphengt da, siden vi har snakket siden mai uten at det har vært tema. Det er først den siste uka han har tatt det opp og vist bilder.. hm

Lillemus
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Nei, den ser jeg. han virker ikke så opphengt da, siden vi har snakket siden mai uten at det har vært tema. Det er først den siste uka han har tatt det opp og vist bilder.. hm

Jeg hadde lurt veldig på hvorfor han ville vise meg bilde av eksen sin i alle fall. :) Blir litt sånn "se her - jeg kan få så vakre kvinner jeg bare vil!" eller?!

Grendel skrev (3 minutter siden):

Kan være han er interessert, men må du gjøre noe? Dere kan vel bare ha det hyggelig, og så får du avvise ham hvis det blir nødvendig.

Det er bortkastet å bli avvist før man har prøvd seg 

Ja, men jeg takler dårlig sånn anstrengende greier. Men dermed blir jeg vel ekstra på vakt også. Skal prøve å senke skuldra.

Annonse

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Tja.. Ja, det er alltid en intensjon bak det man deler...Men det kan misforståes. 

Han er nok singel. Uten at jeg kan være 100% sikker. Han virker ikke så..utspekulert 🙂

Var bare ting jeg hadde delt med noen jeg fikk mer kontakt med etter hvert (tilfeldige) møte, som ble mange, som jeg har gjort med både menn og kvinner, og par, mest kvinner og par da, men ikke så personlig i begynnelsen, men så er det kanskje at de har møtt noen i familien som de spør etter så svarer man så, så kan det være sykdom og død også baller det på seg, og de deler og du deler, ja bare sånt. Og litt hva man har gjort og liker osv. Kommer liksom bare når man prater da. Så blir praten litt lengre og noen ganger veldig lang. Så begynner de med ting som "hvor bor du?" eller snakker om seksuellegreier ut av det blå? Hm..neinei det vil ikke jeg.

Ingen 🚩? da kan du bare bli bedre kjent da?😊 

farløs skrev (5 minutter siden):

Var bare ting jeg hadde delt med noen jeg fikk mer kontakt med etter hvert (tilfeldige) møte, som ble mange, som jeg har gjort med både menn og kvinner, og par, mest kvinner og par da, men ikke så personlig i begynnelsen, men så er det kanskje at de har møtt noen i familien som de spør etter så svarer man så, så kan det være sykdom og død også baller det på seg, og de deler og du deler, ja bare sånt. Og litt hva man har gjort og liker osv. Kommer liksom bare når man prater da. Så blir praten litt lengre og noen ganger veldig lang. Så begynner de med ting som "hvor bor du?" eller snakker om seksuellegreier ut av det blå? Hm..neinei det vil ikke jeg.

Ingen 🚩? da kan du bare bli bedre kjent da?😊 

Ja, jeg liker jo typen. Han er så seg selv, og vi diskuterer ting klokken 7 om morgenen mens vi drikker kaffe uten å kverulure mot hverandre. Og han er morsom og sånn laidback type jeg liker. Men det er som venn. Forhold er jeg ferdig med. Det er ikke kynisk eller trist. Det er ro i sjelen 🙂 Nei, men sånn seksualiserte greier. Da streiker jeg! Hehe

Kashmir skrev (24 minutter siden):

Ja, jeg liker jo typen. Han er så seg selv, og vi diskuterer ting klokken 7 om morgenen mens vi drikker kaffe uten å kverulure mot hverandre. Og han er morsom og sånn laidback type jeg liker. Men det er som venn. Forhold er jeg ferdig med. Det er ikke kynisk eller trist. Det er ro i sjelen 🙂 Nei, men sånn seksualiserte greier. Da streiker jeg! Hehe

Høres fint ut det da😊 

haha🤭 ja da er det hastalavista buddy!

Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Hvis han et på sjekker'n , vil jeg si det var et rart sjekketriks. Et sjekketriks som er helt nytt for meg i hvert fall. 

Enten er han ikke intr eller så er han en litt pussig skrue som mangler sosiale antenner ? 

Vet ikke helt. Han er nok litt pussig. Sånn voksen skaterboy... Men jeg liker jo pussige mennesker da. Får se... Jeg er ikke interessert sånn sett, så avventer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...